zaterdag...........

• Ingrid

was het niet van plan. maar ja een black-out is niet te voorspellen natuurlijk

• Gonnie

Oh, ik zie het al weer, heb CD speler geschreven maar bedoelde DVD speler. Maar een laptop is handig, kun je bijn aoveral gebruiken, hoeven we niet met z'n allen voor de t.v. of computer!!

• Gonnie

Volgens dochterlief kan dat ding in onze computer, dus neem maar mee!

• Gonnie

Tuurlijk Herbert, neem mee! Plannen we gewoon nog een bijeenkomst om de door jou gemaakte zwart wit foto's te bekijken. Hoop dat je nog een fotowinkel vindt,die ze af kan drukken. Anders moet je zelf de doka in!!

• Gonnie

Goed idee, want tot de aanschaf van zo'n ding ben ik nog niet toegekomen. En hij kan makkelijk bij mij op het terras staan. Neem je dan wel wat haringen en touwtjes mee.?

• Paul

Ik neem de mijne mee. Als het even kan zal ik mijn “plaatjes” ondersteunen met muziek van Alexiou.

• liponix

Dat ding staat als het goed is zonder haringen en touwtjes en mocht de wind eronder slaan dan gaan we gewoon met z'n allen aan de stokken hangen. 1 hand voor de ouzo, 1 hand voor de tent. Of houd je niet van ouzo, Gonnie?

• Ingrid

Neem aan dat dochterlief (en ‘schoonzoon’lief) er ook van de partij is (zijn)

• Gonnie

Ik houd van ouzo, griekse wijn, retsina vind ik lekkerder in griekenland, lust alle likeurtjes maar…… een mythosje hoef ik niet, van bier of sterke drank als jenever, whisjkey houd ik ook niet zo, dus Liponix wat denk je , dat komt wel goed toch…?

• Gonnie

Tuurlijk is dochterlief er ook bij! a.s. Schoonzoon moet nog even bewerkt worden!