Nog een week.......Dalaras

• Paul

Mark wel gespot maar jou niet. Soms lukt het net niet.

• Paul

Bijkomende punten: de Heinekenhal heeft een zeer goede akoestiek en station Arena bleek eindelijk geopend.

• Ingrid

Liponix zat recht achter mij (kwam ik tijdens de pauze achter.)

Gonnie waar zat jij (trouwens ik had je niet eens kunnen bellen, want ik had je mob.telnr. niet. Alleen van je thuis heb ik en daar had je toch niet opgenomen op dat moment. hihi)

• Gonnie

Ik zat beneden in de zaal op de eerste rij na het voorste stuk, rij 17. Dus vlak voor ons zo'n passeerstuk, dat was fijn want ik hoefde voor neiemand op te staan. Zat op stoel 1-2-3 (met kennissen) vanuit de zaal gezien rechts tegen de bar! Heb mijn vriendinnen uit Rotterdam wel gezien en een daarvan bleek net als bij jou recht achter mij te zitten op rij 18. Over toeval gesproken!

• liponix

Gonnie, nu begrijp ik waarom ik je niet heb gezien. Ik heb steeds vooruit en achteruit zitten kijken, maar niet naar opzij. Ik zat n.l. ook op rij 17 (lekker veel beenruimte hè), middenvak, aan de andere kant stoel 24. Over toeval gesproken.

• Ingrid

rij 12, stoel 24. middenvak dus :)

dan zat jij vlak naast mijn voormalige vriendje. die zag ik ook op die rij zitten (in de pauze toen ik op zoek was naar iemand op rij 16 in die buurt). als ik 3 stappen verder had gehinkeld, hadden we elkaar wel gezien!

• Henk Op de Laak

Ingrid, degene die je niet wilde zien en toch had gezien heeft jou waarschijnlijk ook niet gezien en anders had hij jou misschien toch niet gezien omdat hij ook jou misschien niet wilde zien. Hoewel als je er zo gemakkelijk uit te pikken bent…..

• Ingrid

Henk, geloof mij, hij heeft mij wel degelijk gezien, zowel op de heen als terugweg.

Helaas was met deze hoeveelheid mensen en een manke poot het een beetje te veel om een andere route terug te nemen.

Valt me nog mee dat hij niet gelijk weer contact heeft opgenomen. Misschien ben ik de laatste keer (maand of 3-4 geleden) toch duidelijk genoeg naar hem geweest.

• herbert

Wie snapt dit nog ????

• Ingrid

ik!!