Nog een week.......Dalaras

• Gonnie

had mijn vergissing al bemerkt, zie antwoord aan Paul. Bewaar je je verhaal van de ramp terugreis voor onze meeting op de …..19 mei!!!!? verder wel leuk gehad en mooi weer? En je examen Grieks, al gedaan?

• Ingrid

examen grieks is op …. 15 mei :(

heb heel veel grieks gesproken, soms wel een middag/avond achter elkaar. maar ook in winkels, bars en restaurants. las de menukaart in het grieks, etc.

weer in nederland was beter en warmer, maar het was prima weer voor uitstapjes.

• liponix

Wij zijn ook vandaag net terug, van een weekje Nederland (Rockanje en Ouddorp). Mooier weer hadden we niet kunnen wensen. Maar ja, ieder krijgt natuurlijk wat hem toekomt (?). Enne… jullie zien ons natuurlijk bij Dalaras. En Paul, de overbuurman van Mark komt ook. Kunnen we even meten hoe klein de wereld eigenlijk is.

• Ingrid

Tot vanavond, Gonnie, Paul, Liponix …

• Ingrid

Gonnie, ik heb je ‘gemist’ (en had je telnr. niet in m'n mobje staan :( )

ff een impressie (geen Edwin Smulders kwaliteit, want dit komt van m'n mobiele telefoon)

• herbert

Hoe was het concert ??? Net zo mooi als Alexiou ?? ( kan bijna niet ).

• Gonnie

Maar ik was er wel!!!! Heb wel naar je uitgekeken, maar met zoveel mensen en zo'n gote zaal was het bijna niet te doen!! Heb genoten, jij ook?

• Gonnie

Herbert, het was puur genieten!!! Je hebt echt wat gemist, maar helaas moet ik dat zelf van Charis Alexiou zeggen. Maar de sfeer was geweldig, er werd heerlijk meegezongen en Dalaras was weer zeer in vorm. verder had hij nog wat artiesten mee, de zangeres vond ik niet zo, maar de zanger c.q. ……bespeler (ik weet niet hoe dat instrument heet, een soort grote luit,bouzouki?) was werkelijk top. Wat een uitstraling en performace had die vent, echt te gek!!! Het concert begon om even over 8en en was kwart over 11 afgelopen, dus wel waar voor je geld!!!

• liponix

Joh, Gonnie, er waren er slechts een stuk of 3000. Daar pik je zo'n Ingrid toch zo uit?

• Gonnie

En waarom heb jij mij er dan niet uitgepikt?!!!!!!