had mijn vergissing al bemerkt, zie antwoord aan Paul. Bewaar je je verhaal van de ramp terugreis voor onze meeting op de …..19 mei!!!!? verder wel leuk gehad en mooi weer? En je examen Grieks, al gedaan?
Wij zijn ook vandaag net terug, van een weekje Nederland (Rockanje en Ouddorp). Mooier weer hadden we niet kunnen wensen. Maar ja, ieder krijgt natuurlijk wat hem toekomt (?). Enne… jullie zien ons natuurlijk bij Dalaras. En Paul, de overbuurman van Mark komt ook. Kunnen we even meten hoe klein de wereld eigenlijk is.
Herbert, het was puur genieten!!! Je hebt echt wat gemist, maar helaas moet ik dat zelf van Charis Alexiou zeggen. Maar de sfeer was geweldig, er werd heerlijk meegezongen en Dalaras was weer zeer in vorm. verder had hij nog wat artiesten mee, de zangeres vond ik niet zo, maar de zanger c.q. ……bespeler (ik weet niet hoe dat instrument heet, een soort grote luit,bouzouki?) was werkelijk top. Wat een uitstraling en performace had die vent, echt te gek!!! Het concert begon om even over 8en en was kwart over 11 afgelopen, dus wel waar voor je geld!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?