interessante vraag want als dat zo is kon niet iedereen naar karpathos met de middagvlucht.
Was het maar waar dat ik al op K zat. Dat duurt nog tot 14 juni.
Ik heb geen idee of de heenvlucht vol zat. Ik heb alleen een informante op de terugvlucht gehad. Ik weet ook niet welke zoon van Mimis er in dat toestel zat, maar als er 1 hier studeert, zal het misschien de andere wel zijn geweest.
Mijn informante wist ook te vertellen dat de reden dat Kostas het huidige Under The Trees niet verbouwt (had mij ook een simpele oplossing geleken) is dat hij die plek huurt en de eigenaar niet wil dat de tent wordt afgebroken of uitgebreid. Kennelijk is hij wel eigenaar van een stuk land even verderop, waar hij dus van plan is om te gaan bouwen. Hopelijk staan daar ook Trees, anders moet-ie het maar Under The Sky noemen of zoiets.
FF Googelen en je weet het :
Het succes van de 737-200 inspireerde Boeing in de jaren tachtig tot het ontwikkelen van drie ingrijpend gemoderniseerde versies met een verschillende romplengte: de 737-300, de 737-400 en de 737-500.
De eerste versie, de 737-300, kreeg een langere romp dan de 737-200 en werd voorzien van moderne CFM56 turbofan motoren, die een grotere diameter hadden dan de oude JT8D's van de 737-200. Omdat er bij de 737 maar weinig ruimte is tussen de vleugel en de grond, was Boeing gedwongen de motoren min of meer vóór de vleugel te bevestigen in plaats van eronder. De motorinlaten zijn bovendien enigszins afgeplat aan de onderzijde om het aanzuigen van zwerfvuil vanaf de grond te voorkomen.
Andere verschilpunten betreffen een aangepaste staart, grotere spanwijdte, een nieuwe cockpit en tal van andere interne verbeteringen. Op Schiphol was de Boeing 737-300 jarenlang het meestgebruikte verkeersvliegtuig. De KLM vliegt nog steeds met de 737-300 en Transavia vloog er ook jarenlang mee. Een andere Nederlandse maatschappij die met 737-300's vloog was Air Holland.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?