27 april 2007

• Ingrid

Paul, waarschijnlijk heeft een ieder een andere kijk erop :)

Ik waag mij vandaag niet richting kust. Er werd om 9 uur al gewaarschuwd dat het ontzettend druk op de weg zou worden richting kust (zoals meestal op zondag bij de eerste mooie ‘zomer’dag van het jaar). Ik ga mij installeren op het balkon met studieboeken Grieks en een frappé. Kan er niet meer onderuit. Examen is over 4 weken en wil natuurlijk wel met ‘vlag en wimpel’ slagen

• Gonnie

En ook ik ga niet richting kust! Sta vanaf hier tot Zandvoort in de file en moet dan nog drie uur rondrijden om de auto kwijt te raken tegen een wanstaltig hoge prijs. Dus ik ga genieten van mijn gisteren heringerichte achtertuin met mooi mediterraans grind!! En als ik dan een vliegtuig zie overkomen denk ik vast vooruit aan wat komen gaat. Op 19 mei mogen jullie hopelijk meegenieten!!!

• Ingrid

We kijken er naar uit! Bestel je alvast net zulk lekker weer als vandaag, Gonnie? Dan zullen we ons zeker op Karpathos wanen

Ik mail als ik terug ben uit Thessaloniki nog even rond over de 19e mei.

Nog niet iedereen heeft zijn/haar ‘specialiteit’ aan mij doorgegeven. En nog niet iedereen weet waar ze moeten zijn. Er is er ook nog een die nog niet weet of hij kan komen, dus moet ik 'm ook nog even herinneren.

• Gonnie

Nou, met wat er al stond komen we al een heel end, denk ik zo!! 't Is denk ik aan mij om de overige drankjes, koffie ,thee, fris te verzorgen en ev. aanvullingen als brood en toast. En een reisbeschrijving doen we wel tegen die tijd, anders is iedereen dat al weer kwijt.En die zon, ja ik zal me gek duimen tegen die tijd, maar ja daar kan ik niet zo heel veel aan dcen. Zal nog even kijken voor een party tent. Ben je lekker aan het leren? Ben nu even mijn belastingaangifte aan het doen! Beh……..

• Paul

Op een mooie zomerse zondag moet je echt voor 10.00 uur In Scheveningen zijn en dan weer rond 15.00 uur of na 19.00 uur vertrekken. Op vrijwel alle andere dagen, met uitzondering van een paar mooie dagen in het hoogseizoen, is het hier altijd lekker relaxed. Een wijs besluit dus Ingrid om vandaag niet te komen.

• Ingrid

En dat, Paul, is precies wat ik normaliter doe: vóór 10 uur in Scheveningen zijn en om 15 uur m'n biezen weer pakken.

Vandaag had andere prioriteiten. Nadat een vriend vanmorgen de pleiterik had gemaakt en ik de logeerrommel weer had opgeruimd, met neus in lesboek, maar ook met een Griekse vriend heel veel Grieks zitten kletsen over van alles en vooral niets. :d

• Paul

Het lijkt me heerlijk om Grieks te kunnen spreken.

• Ingrid

is het ook, maar de moed zakte mij toch een beetje in m'n schoenen nadat hij mij op mijn vergissingen wees. (hier had ik 'm wel om gevraagd, overigens, want van fouten leer je)

• Paul

Wie spreekt en schrijft perfect Nederlands? Zo zal het met het Grieks niet anders zijn. Fouten zijn normaal. Als je maar ervan leert.

• herbert

Ik woon 10 minuten van Scheveningen maar ik moet er niet aan denken om me op zondag tussen die mierenhoop van patat etende mensen te begeven. ik zoek wel wat rustigers op !