27 april 2007

• Paul

Je vraagt je af waarom de ene reisorganisatie start op 19 april en de ander een week later.

• Ingrid

inderdaad. Ik weet dat Scandinaviërs nog later starten (en eerder stoppen)

• Gerda

Wat zielig voor die vikingen, ze komen toch al zoveel zon tekort!

• Paul

Mogelijk alternatief 16.38 uur, 13 april 2007:

Karpathos 19 C

Scheveningen 20C (lekker relaxed, geen files)

• Ingrid

soms is het helemaal niet zo erg om in Nederland te zijn …

• Paul

Ik las in de Volkskrant van hedenochtend dat er binnenkort op Schiphol ‘s nachts niet meer gevlogen mag worden tot zeven uur ’s ochtends. Dat betekent - tenzij er nuanceringen van toepassing zijn die niet in het artikel worden genoemd - dat binnenkort de vroege ochtendvluchten naar Karpathos verleden tijd zijn. Halleluja en Gonnie (die woont och bij Zwanenburg?)gefeliciteerd.

• Gonnie

Ja, klopt ik woon nog steeds dicht bij Schiphol. Ben aleen een van de weinige die er niet zo heel veel last van heeft,ik hoor ze ‘s nachts echt niet. Alleen als je in de tuin zit (zoals vandaag) is het wel eens lastig. Maar vandaag heb ik er niet een gehoord. Staat de wind de andere kant op denk ik. En dat vroege vertrek naar Karpathos heb ik nooit erg gevonden, heerlijk ’s middags op het strand slapen,wat wil je nog meer!

• Ingrid

niets! gewoon smiddags op karpathos slapen om de ‘schade’ van een nacht ‘doorhalen’ in te halen!

• Paul

Halleluja Gonnie.

• Paul

Je zult begrip hebben dat ik dat als Scheveninger toch iets anders zie.