Krima

• Paul

Nou Henk zo bruin had ik het niet vermoed.

• herbert

En toch zit ik liever in een restaurant met een mooi uitzicht i.p.v. langs een stinkende weg met voortrazend verkeer ! ( hoe lekker het eten en de raki ook is )

• Paul

Nu je weet waarom je zo goedkoop kon eten moet het met terugwerkende kracht toch heel wat minder lekker proeven.

• Paul

Beste Liponix,

Ik heb nu je verhaal ook uit mijn eigen netwerk te horen gekregen. De naam van Joke Niks werd daarbij genoemd. Zij heeft - samen met een andere Hollandse met de naam Petra - een winkeltje in sieraden en curiosa in Pigadia.Is Joke Niks familie van Liponix vraag ik me af.

Groetjes,

Paul

• liponix

Ja, Paul, dat is mijn schoonzus, waar ik normaliter 2 x per jaar een paar weken logeer. Petra = Petra Huyden, een voormalige hostess van Sudtours die zo'n 12 jaar geleden op Karpathos is blijven hangen. Joke woont er inmiddels ook al 10 jaar. Het winkeltje heet Eleni. Joke is momenteel in NL (ze zit nu toevallig in mijn woonkamer) en ze gaat a.s. vrijdag weer terug met Martinair. 14 juni gaan wij er ook naar toe, en waarschijnlijk half september weer. Erg he? zo'n schoonzusterbinding.

• Paul

Nee dit is mooi. Mijn informant is Mark Rede. Waarschijnlijk kent Joke hem.

• liponix

Nou, Paul, als Mark in Spijkenisse woont en als zijn vrouw Els heet, dan ken ik hem ook.

• Paul

Van Mark hoorde ik vandaag dat jij het al had kortgesloten. Een kleine wereld.