De humor ligt op Kárpathos

• Paul

Ach welnee Corry. Een ontsporinkje dat je even weg kan spoelen met het lezen van een hoofdstuk uit het boek van Aad al dan niet online.

• Corry

Het boek heb ik al weken in mijn bezit Paul, en het lezen dat doe ik op Karpathos tijdens mijn vakantie, heerlijk lui op mijn ligbed aan de zee. Heb er nu al zin in!

• Ingrid

In alle hectiek heeft Joke ons weer verlaten

• Ruud

Verrassend om te zien hoe respectvol mensen hier met elkaar omgaan!

En dat alleen naar aanleiding van een simpel topic waarover je volgens mij toch echt geen ruzie kan krijgen?

Kom op mensen, behandel elkaar op een vowassen manier en blijf beleefd.

Ruud.

• Ron

JUF…!

Mag ik even naar het toilet..?

• Paul

Het is voor iedereen duidelijk dat de discussie die thans gevoerd niets te maken heeft met het onderwerp: De humor ligt op Karpathos. Je zou er maar als buitenstaander op klikken. Het onderwerp moet dan als een sick joke overkomen. Ondanks goede intenties om hier een eind aan te maken maak ik me sterk dat de discussie nu of later weer opduikt. Het lijkt wel alsof sommige deelnemers “alergies” voor elkaar zijn. Toch zullen we er alleen met z'n allen een leuk prikbord van kunnen maken. Ik vind het daarom prettig als de mensen waar ik op doel voorlopig niet meer op elkaar reageren en dat we met z'n allen de blik op de bal houden.

• Gonnie

Your right, ik ben de eerste die niet meer zal reageren op onzinnige opmerkingen.Wie volgt!! Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we nergens meer op reageren, maar jij en ik begrijpen wat er bedoeld wordt.Kunnen we er niet even een nieuwe topic van maken, dan is het duidelijker voor iedereen!

• Ingrid

ik!

• herbert

ikke ook !