De humor ligt op Kárpathos

• Aad

Jullie hadden al gehoord van mijn boekje “de humor ligt op Kárpathos”. Jullie weten dat het anekdotes verteld over dat eiland. Oók weten jullie dat het word aangeboden via: www.karpathos.nl, www.boekenbent.com en www.knologtot.nl/karpathos.

Maarrrr…zéér binnenkort komt er een nieuw boek uit van mijn hand: “gaat er een vent naar Kreta”.

Ik hou jullie op de hoogte.

• Gonnie

En het daarop volgende boek wordt zeker….de meiden van Rhodos of zoiets als Los op Kos!! Zal vast wat anecdotes voor je verzamelen!

• Paul

Waarom schrijf jezelf niet wat. Je hebt al een paar rake titels.

• Gonnie

Was vroeger goed in opstellen maken, maar heb dat al lang niet meer gedaan. Ben nog steeds wel heel goed in het voorlezen van verhalen, maar dan van anderen!! Heb ik zo'n beetje mijn vak van gemaakt!

• herbert

Op je berini door Santorini !

• Ruud

Op mijn website:

http://www.knologtot.nl/Karpathos/

is nu een hoofdstuk uit het boek te lezen.

Veel plezier,

Ruud.

• Ingrid

Denk dat de meesten van ons het boekje van Aad allang in bezit hebben.

• tho

laat m toch ingrid…waarom altijd dingen afkraken en afkeuren?

viel me ook al op toen eens iemand werk zocht op karpathos..en je toen zij dat er al genoeg hollanders werken..waarom zo negatief?

en wat dat boekje betreft van aad..mischien zijn er nog zat anderen die m niet hebben en die het leuk vinden om een stukje uit het boek te lezen

gr

• Ingrid

Beste Tho, leg mij eens uit wat ik afkraak?

Meestal ben jij de afkraker. Ik zei alleen dat de meeste luitjes hier actief op het pb dat boekje allang gelezen hebben. Dat is toch niet afkraken?

Let alsjeblieft op jezelf, Azijnpisser! (dit woord heb ik voor het eerstgehoord van Aad.)

• Corry

Daar gaan we weer!!!!!!!