Vliegclub Karpathos???

• rutger

gaat wel lukken ik heb hier een boek liggen met het amsterdam schiphol airport ABC moet hetzelfde zijn als dat ze gebruiken op Kassos of Karphatos.

• herbert

He Nikoz, kan je de vaste club van dit prikbord niet even van de zomer naar Karpathos vliegen vanuit Nederland ??.Ik speel wel voor steward. ( ouzootjes rondbrengen).

• rutger

Regel jij met hem dan het vliegtuig vanaf schiphol Boeing 737 lijkt me prima.( en natuurlijk ook verblijf daar) .)

• Ingrid

Maar dan wel vertrek op een gristelijke tijd ajb.

3 uur smiddags vind ik niets, maar half 5 smorgens ook niet echt.

uurtje of 11 vanaf schiphol is prima tijd ;)

• Ingrid

Nikoz, had even een mail naar Karpathos gestuurd en al antwoord gehad.

Op Rhodos kan je vliegtuigen huren. Niet op Karpathos. En rijke Karpathioten met een eigen ‘jet’ zijn er volgens mij niet.

• Nikoz

Oh maar dan komt het wel goed, met de stuurknuppel dan…vlieg gewoon op one mile high op de autopilot…

• Nikoz

Ach, ‘t ’s een idee, echter zit al vaak genoeg lang genoeg in zo'n ding en de huurprijs per uur van een B737 overstijgt mijn maandloon (helaas).

Misschien iets voor een docu-soap/reality soap. Stelletje Karpathos gestoorden in een aluminiumbuis met vleugels/motoren proppen enkele reis naar huis toe, ik teken er voor……en dan noemen we die serie “Groeten uit Pigadia”, of “Ik vertrek…”

• Gonnie

Gaat vast we lukken zo'n serie! Onze vaste club prikbord schrijvers zullen je ongetwijfeld van veel scenario's kunnen voorzien. Wil ook wel een rolletje!!

• Ingrid

WC rolletje of liever een Keukenrolletje? Die is wat groter :)

• Henk

Misschien de serie “Helse vakanties” iets?