Ingrid

• Aad

Van harte gefeliciteerd, nog vele jaren.

• lucy

ja Ingrid, ook proficiat namens mij op je 40e verjaardag begrijp ik. Maak er een prachtig jaar van !

• Ingrid

Aad en Lucy (en alle anderen),

Dank je wel!

40 voelt als 39. Tenminste nu nog. Vele collega's waren verrast.. ‘Jij 40? Dacht dat je pas halverwege de 30 was’. En nog meer van dat soort opmerkingen.

Vanmorgen op de faculteit mocht ik m'n werkhok nog niet eens in, want de slingers hingen nog niet allemaal. Lief toch?

Feessie gisteren was gezellig en met niet te veel mensen (een kleine 20 in totaal). Kon ik tenminste met iedereen een poosje babbelen. Kinders stonden achter de bar biertjes te tappen en vonden het geweldig. (m'n broer was toezichthouder op het bargebeuren)

• Paul

Niet zo zuinig met 40 voelt als 39. Dat moet in jouw geval toch wat lager in de dertig uitvallen.

• Ingrid

klopt, enkele dachten dat ik rond de 35 ‘hing’.

lekker toch? doe ik over 5 jaar weer een feessie omdat ik 40 word ;)

(trouwens in smoelenboek een foto gezet van de overhandiging van ‘het kado’ van de kids aan mij. :) )

• herbert

Nieuwsgierig als ik ben……………wat was dat kado ??

• lucy

ja, goeie vraag; dat kon ik ook niet zo ontdekken eigenlijk. Leuk kiekje verder, anders als zomerse taferelen!

• Ingrid

nieuwe in-ear hoofdtelefoon voor m'n mp3 speler. :) (van de boys gekregen, dan he)

die andere deed het nog maar aan 1 kant. das toch wel beetje raar luisteren.

verder:

* 2 flessen Retsina Malamatina (the best there is!) met 2 wijnglazen (Apelia staat

erop) en een wijnkaraf van 0,5 ltr (precies 1 fles Malamatina) waarop ÉÐÏ ðïçßìáôá staat

* 2 flessen rode wijn (hik)

* ongeveer 8 bedels voor aan mijn Pandora-armband (zie www.pandora.jpc.nl) (heeft dus niets van doen met het winkeltje Pandora van Chronis op Karpathos.

* 2 bossen bloemen

* de nodige waardecheques

• Gonnie

Ik dacht dat wij vrouwen de naam hadden nieuwsgierig te zijn, maar mannen zijn veel erger zie ik hier!!!!

• herbert

Tsja !!