OH en zo meer

• Ingrid

mensen kijken in de jaarbeurs. Is de NOT morgen al?

• Ingrid

mooi gezegd Paul. :)

• herbert

Waar bevindt zich dat pleintje Paul ?

• Aad

Henk sprak er al over, naar ik meen op dit pb, dat áls er van die snuiters langskomen die niets anders te doen hebben dan anderen te ziekstralen (anoniem of pseudoniem) onmiddelijk van het bord te verwijderen oóóóóhhoof standrechtelijk te dingessen. Op ‘saai’ heb ik geschreven wie erop gaat letten wat nu wel of niet kan en dan kan die ‘blinde’ wel aan komen zz met “lees de huisregels maar” daar kan ik dus niet zo veel mee. Het gaat erom wat je daar zelf van vind. Overigens zou eenieder het stukje van Paul eens twee keer moeten lezen omdat hij exact aangeeft waar de grens ligt en hoe er met anderen om dient te worden gesprongen.

• Ingrid

HIER !!!

ff je fantasie gebruiken, Herbie!!

• Ingrid

zo is het!

• Paul

Inderdaad zoals Ingrid zegt : “hier”. En ik vind het een verdomd leuk pleintje.

• Ingrid

Hartstikke gezellig !!! Tis m'n stampleintje hoor!

• Homeros Anonymos

Heb de gang van zaken op dit prikbord gemeld bij de beheerder.

Een en ander is hier volledig uit de hand gelopen en dan heb ik het niet over een dolletje op zijn tijd.

Bijna alle berichten op dit prikbord ontaarden in flauwe prietpraat dat niets meer met Karpathos te maken heeft.

Neem eens een kijkje op ander prikborden over Griekenland.

Dit prikbord wordt "geterroriseerd' door de bende van < 10.

Gun een ieder zijn plezier, maar daarvoor hoeft dit prikbord niet gebruikt te worden.

Start anders een prikbord met bijvoorbeeld als thema Theekransje Hotel Romantica

Ik hou het hier voorlopig wel voor gezien en daar gaat het jullie uit eindelijk om.

Wens jullie allen een goede tijd op het geliefde Karpathos.

• dido

Lastige maand, januari !

Maar met een jaar of 20 is het hier Mediterraan, dan hebben we geen zeur-behoefte meer.

Dido