OH en zo meer

• Aad

Wat kan hier en wat nie?

• Homerus

Lees de huisregels er eens op na; deze spreken voor zich!

• Ingrid

Anoniem heet Homerus, de blinde shrijver van o.a. de Ilias

• jan

Geloof je het zelf ??

• Ingrid

Ja. want het IP-adres is hetzelfde.

Ben dan wel blond, maar niet zo dom

• Gonnie

Maar het blijft nog steeds behoorlijk anoniem toch!!

• Ingrid

Homerus was toch redelijk bekend, hoor.

Heb nog op zijn Steen van waaraf hij zijn lessen gaf gezeten op Chios

• Gonnie

Jawel weet ik wel, maar de schrijver van deze berichten is al anonniem of als Homerus nog steeds onbekend voor ons. Of zou een van ons zich een nieuw jasje hebben aangemeten? Begeef me trouwens morgen op Utrechts grondgebied, ga met al mijn collega's naar Utrecht naar de NOT, als invulling van een van onze studie-dagen……..

• herbert

Heart of stone.

• Paul

Wat kan wel en wat kan niet. Een moeilijke vraag omdat de meningen uiteenlopen. Het is verleidelijk om dan maar niks te regelen en een beroep op tolerantie te doen. Aan de andere kant als je alles toestaat kan het heel vervelend worden. Ik zal aangeven hoe ik tegen het prikbord aankijk.Ik beschouw dit prikbord als een pleintje waar ik iedere dag bekenden kan tegenkomen die net als ik een band hebben met Karpathos. De meesten kennen Karpathos vrij goed. Daar wissel ik graag nieuwtjes mee uit. Een dolletje hoort daar zeker bij. Soms komen “nieuwen” langs die aanschuiven of om info vragen. Die geef ik maar ik zie mezelf niet als een reisbureau of reisgids. Ik wil met die “nieuwen” eigenlijk omgaan net zoals wanneer ik iemand toevallig ontmoet op een Grieks pleintje. Dat is dus terzake maar ook relaxed en niet bloedserieus. Van die persoon die langskomt verwacht ik dat hij zich open gedraagt en de vaste pleinbezoekers met respect benadert.