wie vliegt deze zomer???

• Ron

waarom deze topic dan ?????? :-(

• Paul

De vraag was of Transavia nog vliegt.Die is nu beantwoord en tegelijkertijd hebben we even kunnen nadenken of het nou erg zou zijn als Martinair de plaats zou innemen van Transavia. Nu weet ik dat ook Martinair vliegmogelijkheden heeft. Deze komen mij beter uit zoals je hiervoor hebt kunnen lezen.

• jan

Draait het alleen om jou dan ??

• Paul

Anderen hebben hun afweging gegeven.

• liponix

Het zal me worst wezen wie er vliegt (of, zoals ze bij ons zeggen: il me sera saucisse), als we er maar komen. En een paar uurtjes vroeger of later maken op een hele vakantie toch niet zoveel uit?

• Ingrid

Ja.. maar IK (wij) gaan op vrijdag 10 augustus, das geen donderdag

• Ingrid

inderdaad. als ik er maar kom, maar het scheelt wel of je zelf je brood mee moet nemen voor een midde(n)achterlijke vlucht of dat je gewoon op een normale tijd kan opstaan om naar schiphol af te reizen.

Rutger (piloot in spé) vliegt zelf liever met Martinair, maar vind het niet erg om midden in de nacht z'n bed uit te moeten. (liever dat dan midden in de nacht terug te keren)

• maria123456/mary

sunrise (libelle) vliegt op vrijdag en dan kan je kiezen of je afdeling veevervoer of comfortclass vliegt. Deze keuze heb je bij martinair. Maar er waren jaren dat er 3 NL vliegtuigen landen op 1 dag. En als je gluk had had je air Holland (snuf) en vloog je om 6.40 u. Niet te voreg niet te laat. en goede service. Heb ook een jaar gehad dat Martinair op Karpathos vloog. Maar Transavia vloog elk jaar. Maar ach wat maakt het uit. als ze maar in de lucht blijven hangen en op het juiste moment landen. op de baan met de wielen.

• rutger

je bedoelt waarschijnlijk met de wielen op de baan :)

• Paul

Sunrise biedt volgens mij geen vluchten exclusief accomodatie. Dus is Martinair voor de “vrije jongens” niet interessant