wie vliegt deze zomer???

• rutger

Nu zojuist gezien op de site van transavia. Daar stond dat transavia wel vliegt op karphatos, maar alleen met Olympia, Sudtours en TUI Seat only. De andere zullen wel met martinair vliegen.

• liponix

Dat is informatie van vorig jaar. Olympia gaat dit jaar niet naar Karpathos, dus verkoopt ook geen losse tickets.

• Ingrid

ja, dat had ik hem ook al gezegd :)

• rutger

oke maar transavia vliegt dus wel naar karphatos. alleen met tui seat only en dus niet (denk ik) weet niet als je een met app. of hotel erbij heb geboekt dat is vreemd? dan gaat het niet me meer om olympia.

• Ron

Nederland | Uw geselecteerde route overzicht 1 2 3 4

Hier vindt u een gedetailleerd overzicht van de door u gekozen vlucht(en).

Heenvlucht Vrijdag 20 Juli 2007

Vlucht nr. 0293

Vertrek 15:00 Amsterdam Schiphol - AMS

Aankomst 19:35 Karpathos - AOK

Terugvlucht Vrijdag 03 Augustus 2007

Vlucht nr. 0294

Vertrek 20:20 Karpathos - AOK

Aankomst 23:15 Amsterdam Schiphol - AMS

Ticketprijs: € 716.00

Totaal toeslag(en): € 168.00

Totaal bedrag: € 884.00

Prijs details

Boek een upgrade naar de Martinair Comfort Class voor slechts € 25,- p.p. per enkele reis.

Uw voordeel:

10% meer beenruimte

Aparte Comfort Class cabine

Gratis hoofdtelefoon

Gratis glas wijn of bier tijdens lunch of diner

Nadat u uw Economy Class boeking heeft afgerond, kunt u via de link een Comfort Class stoel kiezen en reserveren via ons systeem.

Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en Tariefsvoorwaarden.

• Ingrid

Uit zeer betrouwbare bron vernomen: Arke en Holland International vliegen ‘gewoon’ met Transavia op vrijdag om 04.35 uur naar Karpathos (en om 10.10 van Karpathos terug naar Amsterdam).

Hoe Martinair dat doet weet ik niet, maar vind ik ook niet zo belangrijk (meer). Waarschijnlijk heeft deze vlucht dan een tussenstop op een ander eiland.

• rutger

Het is zeker martinair en transavia vliegen allebei op vrijdag naar karphatos. Transavia vliegt heel vroeg en Martinair dus om 15.00u.

Er is nu in elk geval duidelijkheid over wie er vliegt.

• Jacqueline

Hallo allemaal,

ik heb toch nog een vraagje, wij gaan donderdag 20 sept. naar karpathos ,geboekt bij sudtours, maar ik kan niet ontdekken met welke maatschappij.

Martinair vliegt op de vrijdag en transavia geeft op hun site aan dat ze tot 31 aug naar karpathos vliegen.

Weet een van jullie meer?

alvast bedankt,

groet Jacqueline

• jacqueline

Zie vorig bericht

• Jacqueline

ophalen