Olympia

• Paul

Ik google op het internet met bijvoorbeeld zoektermen als “Karpathos” en “hotel”. Vervolgens maak je een keuze op basis van je eigen criteria. Ik vind het bijvoorbeeld belangrijk om in het centrum of vlak tegen het centrun aan te zitten in Pigadia omdat ik daar meestal alleen de nacht van aankomst en vertrek doorbreng. Als een hotel me bevalt bel ik en kijk ik of ik tot een goede afspraak kan komen met de eigenaar. Voor mij is dat een deel van de voorpret. Vaak regel ik ook helemaal niets. Het voordeel daarvan is dat je ter plaatse kunt zien of iets je bevalt of niet en een ding is zeker: je vindt altijd onderdakl! Die operators zijn dus wel handig maar dat ben jij ook.

• herbert

He Paul en Gonnie, hebben jullie dat boekje van Aad al besteld of gelezen ?? ( zie mijn vorig bericht) .

• Paul

Ik heb het boekje nog niet besteldt. Ik zag op de web-site dat het twee weken duurt voordat je het hebt. Duurt het inderdaad zolang?

• herbert

Ik heb het boekje persoonlijk gehad omdat ik Aad ( de schrijver) ken. Als je wilt kan ik het ook voor je regelen dan ga ik het bij hem halen maar dan moet je het bij mij afhalen. Een pettige jaarwisseling ! ( in gepaste dronkenschap)

• Paul

Okay Herbie. Wat mij betreft in de avonduren maar niet op maandag- of woensdagavond. Ook graag deze week want dan heb ik nog vrij. Doe maar een voorstel voor het afhalen.