Olympia

• Gonnie

Las net op InKarpathos.com dat de reisorganisatie Olympia ons eiland heeft laten vallen en er dus dit jaar geen accomodatie aanbiedt. Dat had ik inmiddels in hun gids ook gezien. Als reden geven ze op dat het er te duur is geworden en Turkije voor dat geld meer te bieden heeft. Is Sudtours nu de enige nog die Karpathos in zijn programma voert? Krijg hiervan bange voorgevoelens voor de toekomst, dus ik zou zeggen: boek dit jaar dus toch maar massaal voor Karpathos en laat de reiswereld merken dat dit eiland geliefd is bij zeer velen! Wil dit jaar wel weer gaan maar kijk nog of ik een combinatie kan maken met nog wat anders, iemand nog tips?

• Ingrid

Gon,

Ik heb Karpathos geboekt bij Holland International, en staat ook nog in de gids bij Arke. Verder las ik in Griekenland Magazine dat GoBest Karpathos juist aan de bestemmingen heeft toegevoegd.

Waarschijnlijk vindt Olympia dat er te weinig boekingen zijn voor Karpathos en dat er aan reizen naar Turkije meer te verdienen valt. Daar willen meer mensen naartoe, omdat dat goedkoper is (en voornamelijk all inclusive) en ze er bijna zeker van zijn dat ze met buikgriep terugkomen ;)

Gelukkig 2007 en zie ik je in augustus in Karpathos?

• herbert

Alsjeblieft niet massaal naar Karpathos Gonnie, laat het daar maar lekker rustig blijven !! geen trek in een Costa del Sol !!

• Ingrid

PS: GoBest heeft 3 accomadaties: Astron, Dimitra, Dolphin. (allen inclusief gratis excursie in april, mei, juni, september en oktober)

Vertrekken ook op vrijdag (met Martinair, zegt de site)

• Gonnie

Nou ja, kijk,als ik ga (en Annick) gaan we toch gewoon weer via Sudtours naar het White House, dat is verder het probleem niet. Dacht alleen wat gaat er gebeuren als dit zich voort gaat zetten! ben er overigens nog niet uit hoor, wat we gaan doen!! Ingrid schreef:

>

> PS: GoBest heeft 3 accomadaties: Astron, Dimitra, Dolphin.

> (allen inclusief gratis excursie in april, mei, juni,

> september en oktober)

> Vertrekken ook op vrijdag (met Martinair, zegt de site)

• Paul

We zijn toch niet afhankelijk van Sudtours e.a. voor een goede en betaalbare vakantie op Karpathos? Waarom niet bijvoorbeeld via Arke - of rechtstreeks bij Transavia - een retourtje kopen en zelf een accomodatie kiezen. Dat is misschien iets duurder (wat ik betwijfel) maar je kunt zelf je keuzen maken i.p.v een paar door de operator voorgeselecteerde adresjes. Ik zie niets in dat groepsvervoer.

• Ingrid

Charter vliegen (in de zomer) is sowieso veevervoer!

Verder is het voor mij het goedkoopst om zo'n pakketreis te nemen.

Reisleiding ziet mij op het vliegveld bij aankomst en vertrek.

• Paul

Het blijft een voorselectie gemaakt door de operator. Zelf boeken hoeft niet duurder te zijn maar is in ieder geval wel veel leuker.Vakantie is voor mij loskomen van het gewone alledaagse en dat geldt ook voor de hotelkeus.

• Gonnie

Lijkt me ook heel erg leuk om zo op vakantie te kunnen. Maar……hoe kom je aan adressen van accomodatie, regel je dat van te voren, of ter plekke. Mij lijkt het persoonlijk niks om altijd maar af tw wachten waar je terecht komt, of niet zeker te zijn van onderdak! Hoe kom je bijv. aan dat hotelletje boven Traffic. Ik zit al jaren ertegenover ,in het White House. Misschien moet je er wat avontuurlijker voor zijn dan ik ben!

• Gonnie

Ja, dat ken ik, dat heb ik ook. Ga ook niet meer naar die eerste kennismakingsavonden. Als ik wat wil regelen weet ik ze wel te vinden!