KERSTVAKANTIE !!!

• Ingrid

Troost: andere avonturen in ander deel van Gr. :)

enne…ze vinden het altijd leuk als ik ze ff bel met verjaardag en naamdag enzo, dus ben benieuwd of ze mij bellen op MIJN verjaardag (niet waarschijnlijk)

• Paul

Niet bellen betekent nog niet uit het hart. Hoe dan ook wat is je nieuwe bestemming?

• Ingrid

Druk aan het zoeken, maar vooralsnog komen in aanmerkig:

Parga, Vathos, Thassos, Lesbos, Santorini, West Kreta (omgeving Chania)

Ik laat het je weten als we er alle 3 uit zijn

• herbert

Parga is erg leuk maar zeer toeristisch, Santorini is indrukwekkend maar na een paar dagen heb je het wel gezien daar en voor kinderen is er niets te beleven bovendien is het schrikbarend duur in vergelijk met Karpathos.

Heb je wel eens aan Samos gedacht Ingrid ? Heerlijk eiland !

• Paul

Aan Samos heb ik ook goede herinneringen.Santorini is duurder dan Karpathos maar kent ook goedkope opties. Ik heb een goede ervaringen met een paar dagen Samtorini, Amorgos en topper Paros. Dat laatste eiland is niet te klein, niet duur en de bewoners zijn relaxed. Het hoofdstadje is aantrekkelijk met een heerlijk pleintje.

• Ingrid

ik kijk nog steeds … Santorini staat al jaaaaaren op m'n lijstje én op dat van mijn kids. en troost: die vermaken zich ook met niets. Als er maar water en cultuur is.

• Ingrid

en heb al gezien dat boeken via internet fikse kortingen kan opleveren (zgn vroegboekkortingen)

• herbert

Water is er genoeg maar er zijn geen mooie stranden op Santorini ! en kinderen vinden strand toch meestal wel leuk (?)

• herbert

Paros is inderdaad erg leuk al is het heel lang geleden dat ik daar ben geweest. Ben toen overgehopt naar Naxos wat in de buurt ligt. Dat eiland heeft prachtige stranden !

• Ingrid

ja, zelfs met kiezels vermaken ze zich prima. (lekker mee ‘zeilen’ over het water)