zwarte piet

• Gonnie

Blij dat ik in Zwanenburg woon……nooit een liedje over gemaakt, al 30 jaar geen nieuwbouw meer, geen ….nou noem maar op. Hoef ik aan deze discussie dus ook niet mee te doen!!!!!!

• herbert

Ik wil helemaal niet begraven worden !

• herbert

Zwanenburg lijkt me al helemaal geen pretje met al die vliegtuigen vlak boven je hoofd !

• Gonnie

Doet mij steeds weer aan vakantie denken!!!En ik heb nog drie etages boven mij en super isolatie glas, dus ik hoor ze niet !!

• herbert

En hoe zit het met de luchtvervuiling ??

• Ingrid

die is OVERAL vuil

• Gonnie

Maak jij je daar druk om als je weer met het vliegtuig richting Karpathos vertrekt? Nou, dat doe ik dus ook maar niet. Werk overdag vlakbij zee, dus adem daar genoeg gezonde lucht in. Echt tuinweer is het in een jaar ook maar slechts zeer korte periodes, dus tja, het zal wel los lopen. En als ik als enige in Zwamnenburg me daar druk om moet maken komt er toch niets van terecht.Dus ik blijf lekker hier wonen!!

• herbert

Nee hoor Ingrid, er is een heel klein dorpje in Zuid- Mongolie, daar is de lucht nog schoon !

• Ingrid

veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te ver weg

• Gonnie

Inderdaad.er zijn jaren geweest dat ik daar niet heen kon! Veel te ver, te veel luchtvervuiling vanwege de grote afstand per vliegtuig! Dus waar praten we over!!!