ALEKSIOU a.s. Zondag

• Paul severijns

Op het eind is het al peace, love and happiness (welgemeend pathos van mij)

• Ingrid

Kreeg net via een vriend op Kreta oude rempetika muziek (ong. 1950. das van ver voor mijn tijd) en dat is toch mooi!

Misschien in vorig leven toch een Griekse.. (zoals wel vaker geopperd door griekse kennissen/vrienden) heb er om gelachen… maar als ik nou in vorige leven een Griekse was op Karpathos zou het wel verklaren waarom ik mij zo thuis voel daar. :)

• Herbert

Hoe zou ik moeten weten waar je woont??

En wat is pathos ??

• Paul severijns

Je weet dat ik in Scheveningen woon. Even in het lelefoonboek kijken. Ik bedoel dus niet voor pathos. Dat moet jezelf maar even uitzoeken.

• Paul

Beste Ingrid,

Je bent misschien wel Griekser dan Grieks. Dat niveau van Griekse culturele geintegreerdheid is apart. Wellicht inderdaad een vorig leven op Karpathos.

• Ingrid

dank voor het compliment

ik zou willen dat m'n moeder mij ook es begreep hierin… die snapt nog steeds niet wat ik in griekenland zie en waarom ik er elke keer naartoe wil en al helemaal niet waarom ik nu al 2x achtereen naar karpathos ben gegaan.

(altijd beter dan 10x achtereen naar Gran Canaria)

• Gonnie

En voor iedereen die geen kaartje heeft voor dit concert……op 18 april komt Nena Venetsanou naar Utrecht voor een concert in Vredenburg. Hebben we weer wat om naar uit te kijken en nog even de tijd om te sparen!! Wil je toch geld uit geven…Jorgos Dalaras heeft ook weer een nieuwe Cd uit…..“ verlaten dorpen”. En voor alle Alexiou gangers..Heel veel plezier zondag. Ik kijk uit naar jullie verhalen!!

• Ingrid

Eirima xoria… Die staat allang tussen alle andere Ntalaras cd's Gonnie! :)

Heb zelfs een kopie meegenomen naar Karpathos omdat ik het origineel even later ook binnenkreeg.

• Gonnie

Heb hem op Karpathos inderdaad niet gezien anders had ik hem nu ook al!Wel een DVD meegenomen van Dalaras en Glykeria. Heb helaas nog geen tijd gehad om hem te zien, misschien morgen, of zondag. Heb ik mijn eigen prive concert!

• Ingrid

:) karpathos loopt op sommige dingen beetje achter op het vaste land. :)

Andreas was er erg blij mee…

En Xronis zong zowat elke avond “Gia Panta” van Mixalis Xatzigiannis akoustisch… zo mooi, dat als ik Mixalis het nu hoor zingen, ik in gedachte weer in Pelagos zit te kwijlen