Ha ha, ja ik ook Paul ! maar Alexiou is van een heel ander kaliber. Ik heb zelf ook nog wel een heel andere smaak wat muziek betreft maar dit vind ik erg mooi. Misschien kan je , zoals Ingrid al zei, toch nog aan een kaartje komen.
Vandaag voor de tweede maal zonder resultaat geprobeerd om bij de geeigende verkooppunten een kaartje te kopen. Het is echt uitverkocht en wel al gedurende enige weken. De info van MOJO is standaardinfo en zegt niets over feitelijk beschikbare kaartjes. Jammer maar helaas. Nu kan ik niet beoordelen wie beter is Nana of Alexis.
Buiten kijf, ook al is het maar een liedje, abolute klasse (dag Nana) in de beste Griekse traditie. Dat wordt genieten a.s zondag met die 2.000 andere griekofielen. Een persoonlijke kanttekning van mij. Vroeger - 30 jaar geleden - heb ik Theodorakis e.a. grijs gedraaid. Als ik hem nu hoor vind ik dat er veel pathos in zit. Dat bevalt me niet meer als toen. Voor Aleksiou geldt die terughoudendheid misschien ook. Ik ga gewoon een cd aanschaffen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?