ALEKSIOU a.s. Zondag

• Herbert

Ha ha, ja ik ook Paul ! maar Alexiou is van een heel ander kaliber. Ik heb zelf ook nog wel een heel andere smaak wat muziek betreft maar dit vind ik erg mooi. Misschien kan je , zoals Ingrid al zei, toch nog aan een kaartje komen.

• paul

Vandaag voor de tweede maal zonder resultaat geprobeerd om bij de geeigende verkooppunten een kaartje te kopen. Het is echt uitverkocht en wel al gedurende enige weken. De info van MOJO is standaardinfo en zegt niets over feitelijk beschikbare kaartjes. Jammer maar helaas. Nu kan ik niet beoordelen wie beter is Nana of Alexis.

• Ingrid

zal ik proberen wat geluid op te nemen met m'n telefoon??

• Paul

Graag Ingrid!

• tho

werkt een camera niet beter ingrid?

of mag die daar niet mee naar binnen?

je hebt vast kennissen die een camcorder hebben..toch¿

• Ingrid

probeer ook wel met m'n foon te fotograferen. zit een hele irri flits op.

fotos zijn maar 2.0 megapixel dus verwacht er nie te veel van!

Paul, ik heb een liedje naar je gemaild.

• Herbert

Toch wel een lieve meid he die Ingrid !!

Ik heb een verzamel cd Paul, waar haar mooiste liedjes opstaan, die wil ik best voor je kopieeren. Dan weet je waar we het over hebben. Je woont niet zo ver van mij vandaan denk ik ! Pleur ( das Haags) ik 'm wel een keer in je brievenbus.

• Paul severijns

Buiten kijf, ook al is het maar een liedje, abolute klasse (dag Nana) in de beste Griekse traditie. Dat wordt genieten a.s zondag met die 2.000 andere griekofielen. Een persoonlijke kanttekning van mij. Vroeger - 30 jaar geleden - heb ik Theodorakis e.a. grijs gedraaid. Als ik hem nu hoor vind ik dat er veel pathos in zit. Dat bevalt me niet meer als toen. Voor Aleksiou geldt die terughoudendheid misschien ook. Ik ga gewoon een cd aanschaffen.

• Paul severijns

Ik had je aanbod nog niet gelezen. Ik ga daar natuurlijk op in. Je weet neem ik aan waar ik woon.

• Ingrid

Kan heel lief zijn, Herbert. Maar kan ook wel een draak hoor!

ik heb verzameldubbelcd :) en de nieuwe cd en de nieuwe verzamelcd Orizontes.

maar woon niet in het Haagje