Voor Ingrid, Tho en Gonnie

• tho

een stalen plaat voor me kop

• Joke2

Pas maar op hoor Ingrid. Romantica is vlakbij Zephyros appt.

Vanaf Zephyros gezien rechts na Parasol.

• Herbert

Waarom moet ze oppassen voor Romantica ??

• Ingrid

Omdat daar toch stikt van de Hollanders, of verwar ik het met een ander complex?

• Herbert

Bij Romantica is de verhouding ongeveer 60 % Hollanders en 40 % Scandinaviers, zoals bijna overal op het eiland. Je komt dus altijd landgenoten tegen, maar wat geeft dat nou ? Je hoeft toch niet met ze om te gaan ?? bovendien kan het ook erg gezellig zijn !

• Ingrid

Was vorige jaar bij Zephyros andersom, Dit jaar meer Hollanders dan Scandinaviërs.

Andreas heeft liever Hollanders. Die zijn nog wel es in voor een babbeltje en die zegen tenminste goededag (terug)

• mimi

Moeten jullie zo zachtjes aan niet naar je bedje? Morgen vroeg op!

• Herbert

Ja, welterusten en een goeie vlucht morgen!

IKKE BEN JALOERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ingrid

Vroeg op? is eigenlijk beter om gewoon een nachtje door te halen, maar ja, ben (allang) geen 20 meer. Ga zo wel ff liggen al is het maar om te ‘rusten’ (ben ook nog geen 40, maar scheelt nie veel).

• Ingrid

zwembad? heb airco in m'n kamer! en een echt bed ligt veel lekkerder dan zo'n hard bedje bij het zwembad

pak morgenmiddag heus nog wel een anderhalf-twee uur. maar zolang ik nie ga liggen, gaan die 2 apekoppen ook niet! en ik heb geen zin in een valse start wegens 2 oerchagrijnige kiddo's

C u @ the airport Tho