Voor Ingrid, Tho en Gonnie

• tho

ben je dan niet een beetje te vroeg??…vliegtuig gaat vrijdagmorgen half 5 pas hoor…zit je r vanavond al:S

• Ingrid

Denk nie dat ie de tocht zal overleven. Tenzij ik 'm nu in de noordzee loslaat een zijn in het oor fluister dat ie naar Karpathos moet zwemmen

• Ingrid

om 2 uur??? pff. heb mijn taxi besteld voor ergens tussen 01.15 en 01.30 uur. Tis toch nog een ritje van 40 minuten en met al die werkzaamheden op de a9 en de afgesloten toerit naar de A2 bij Maarssen (juist waar IK de a2 op kom) dus nog iets extra reistijd.

• Ingrid

Gonnie gaat op donderdagochtend weg, Tho.

• Ingrid

Tho is bang voor represailles i.v.m. zijn soms rare opmerkingen hier op het prikbord.

Geen echte held dus of wel een held, maar een geitenwollensokkenheld.

Ik móet herkenbaar zijn, denk ik, nu mijn foto in het smoelenboek staat. Al is míjn haarkleur op de foto niet zichtbaar … :) Verder ben ik in gezelschap van 2 blonde jongens, waar ik nog nèt bovenuit steek. (En hoe vaak kom je een alleenreizende moeder met 2 kinderen tegen?) Wil je mij tegenkomen: kijk eens bij Pelagos Taverna (in elk geval 4 augustus 's avonds), bij Romios, bij Arxontiko, of bij één van de vele andere (vr)eettentjes. :)

• Herbert

Als je bij Romios gaat eten Ingrid, dan zie je onze knappe Griek Tsjambikos die achter de bar werkt daar. Wil je hem de groeten doen van Herbert (Herbie) en Kitty ?? Z'n vrouw ( helaas voor jou ) Stacey is daar een soort hostess, voor haar ook veel liefs !

Iedereen die morgen en vrijdag gaat een hele goeie vakantie, geniet ervan.

( Tho kan je herkennen aan z'n grote neus ! )

• maria123456/mary

Fijne vakantie voor alle reizigers morgen (straks) en overmorgen.

• Ingrid

Ben bij Romios nooit verder gekomen dan het terras :)

Zal het anders even vragen.

Waarom ‘helaas voor mij’ ?? ik ben heerlijk vrijgezel en was van plan daar geen verandering in aan te brengen.

Tho heeft natuurlijk zo'n grote neus omdat hij die overal insteekt!

(Doorsnee griek heeft ook grote neus, maar dat is historisch bepaald. LOL)

• Fred

Als oud Karpathos ganger wens ik iedereen een fijne vlucht en mooie vakantie!! Ooit ga ik er weer komen ….. Al 8 keer geweest en de laatste 5 jaar niet meer. t Knaagt. Maar ja er zijn zoveeeeeeeel mooie andere eilandjes en toch meespieken wat er hiet gebeurt.

PRETTIGE VAKANTIE

• Gonnie

jaja, ik ben lekker de eerste van dit stel!! Morgen al naar het strand, de eerste ouzo, cocktail en souvlaki!! Dank jullie allemaal hartelijk voor alle goede wensen!!!