Huis te huur in Mesochori

• Gonnie

Zoals je hebt kuunen lezen gaat het er dit jaar avn komen. heb er al een gereserveerd vanuit hier. Maandag 7 aug. staat hij voor me klaar en wordt hij bij het appartement gebracht. Ben benieuwd!!

• jan

Je hebt gelijk Mesochori is nog een vrij onbedorven dorp welk niet speciaal voor de toeristen wordt gerund,hoewel ze er van harte welkom zijn.Je kunt er heerlijk doorheen dwalen en toch loop je nooit kwijt,n.l wanneer je de trappen en de straatjes naar beneden blijft gaan kom je automatisch bij het plein en het kerkje uit en wil je er uit dan weer gewoon klimmen en je komt weer terug bij de cafeetjes en de tavernes aan de weg.

• Paul

Bedankt Joke en Herbert voor de tip. Henk heeft een goede actuele site over heel Karpathos. De meeste dorpen ken ik wel. Mesochori is me om de een of andere reden ontglipt. Volgens de kaart waarover ik beschik ligt het dorp niet direct aan de doorgaande weg. Ik vind dat echter geen goed excuus. Hoe dan ook Mesochori oogt als een fris Grieks bergdorpje met veel groen en verborgen hoekjes. De “buitenkant” lijkt me dus zeker aantrekkelijk. Ik kijk uit naar een verslag van iemand die er wat meer tijd heeft doorgebracht en het dorp ook van binnenuit kent. Zelf kom ik helaas, verdorie, dit jaar niet meer in Griekenland.