Huis te huur in Mesochori

• Herbert

Hoe is het mogelijk dat jullie Karpathos die-hards nog nooit in Mesochori zijn geweest ? Het is het mooiste en meest authentieke dorp op het eiland, veel echter dan Olympos. Je moet alleen goed ter been zijn want het is flink trappen lopen. Ga eens naar de taverne met uitzicht op de zee, is hartstikke leuk !

• Gonnie

Heel simpel…nog nooit een auto gehuurd!!

• Joke2

Doen Gonnie, het is echt de moeite waard!

• Herbert

Met de bus ????

• Ingrid

Simpel: ben (nog) geen Die-Hard. Ga volgende week pas voor de 2e keer naar Karpathos. (net geïnformeerd: krijg precies zelfde apartment als vorig jaar. Dat moét voelen als thuiskomen)

Auto huur zal ong. 145-200 voor een week kosten, maar als ik even lief met m'n ogen knipper willen Andreas of Chronis of Minas ons vast wel rijden.

• Paul

Vertel op. Ik hang aan je lippen.

• Ingrid

krom dat die link niet goed overkomt.

maar inderdaad: .4t.com er achter en voíla!

trouwens, ik kreeg als ik op de foto's klikte een of andere ‘error’ en ik zou een programmaatje moeten installeren om die errors op te hefffen. er zit ook nogal reclame in de vorm van pop-ups in deze site. jammer.

• Paul Severijns

Deze mail is aan Herbert gericht. Te enthousiast gereageerd waardoor mijn mail aan die van Gonnie hangt i.p.v. Herbert.

• Joke2

Paul, kijk eens op www. karpathos.nl. Dit is de site van Henk op de Laak.

Hij heeft een heel aantal foto's en een beschrijving van Mesochori

(en niet alleen van Mesochori)

• Herbert

Ja, Joke heeft gelijk Paul, ga naar de site van Henk daar kan je info vinden over Mesochori ! succes !