auto-bootverhuur

• Dido

Vlieg 17 terug, word nu al sentimenteel bij de gedachte.

• Dido

Hoi Ingrid,

Begint 'n beetje op chatten te lijken,maar alla.

27-7 Lefkos, 31-7 Pigadia, 1-16-8 Diafani (met 2 maal 1 dag Pigadia), 17-8 Pigadia

Home,

Dido

• Ingrid

Dido, anders even op m'n naam klikken, dan komt het in m'n mailbox.

lekker 3 weken karpathos. ik moet het met 2 weken doen. mijn kinderen zijn nu met hun vader in portugal en komen de 28e terug. een week later vliegen we naar karpathos. 18e weer terug en 's maandags weer naar school (de jongste dan, de oudste heeft nog een weekje vrij voor dat zijn brugpieperbestaan van start gaat)

• Henk Op de Laak

Marco, ga maar naar Drive Rent a Car. Daar hebben ze Suzuki Jimmy voor een redelijke prijs.

Ik ben prijslijsten tegen gekomen die eens zo duur waren. En ze zien er als nieuw uit en worden elke dag gewassen en van binnen schoon gemaakt.

Je vindt ze aan de kustweg richting noorden, voorbij Hotel Blue Bay aan de linkerkant. Op de kruising met de weg naar Astron en Yourney's End. Er zit ook geen afweergeschut op.

• Betty

Zelf ga ik altijd naar Hertz, goede service, kun je over de prijs onderhandelen. Maria is altijd heel erg aardig, denk er wel aan dat de weg naar Olympos alleen op zondag toegankelijk is. Veel plezier.

• Paul

Een paar weken geleden ben ik op een zaterdag naar Olympos gereden en op de daaarop volgende donderdag terug. Het is een kwestie van ter plaatse informeren naar de stand van zaken.