auto-bootverhuur

• Ingrid

Dido, volgens schiphol.nl gaat de donderdag vlucht om 5.55 uur en de vrijdagvlucht om 04.30 uur. (die laatste heb ik dus op 4 augustus)

• Marco

Hoi Paul,

dat weet ik wel, je kunt aan boord alles kopen en als je veel geld geeft mag je misschien zelf ook nog wel vliegen, maar ik vond het zo'n leuk gezicht die stewardessen die in no time iedereen moesten voorzien van eten en drinken

dat had wel iets

maar goed, in de bus krijg je ook niets

• Ingrid

De bus is maar een half uurtje,

voor het veevervoer geldt gewoon: ontbijt mee. :)

• Marco

zoist!!

we nemen gewoon een extra koffer met voer mee

• herbert

neem dan ook wat kattenvoer mee voor de vele zwerfkatten !!

• Ingrid

zou als ik jou was het ontbijt in je handbagage doen en niet in je koffer. ;)

(wat heeft dit met auto- en bootverhuur te maken??)

• Dido

Ingrid,

Kom je naar Diafani dit jaar ?

Dido

• Ingrid

Dido,

M'n appartement staat in Pigadia en heb m'n kids (11 en10) moeten beloven ‘niet weer’ naar Diafani/Olympos te gaan met de boot. Hun beredening: dat hebben we vorig jaar al gedaan, en we willen nu de ‘onderste helft van het eiland zien’

Voor mij geen straf omdat ik a-b-s-o-l-u-u-t niet van boottochtjes houd en vorig jaar 2x heb moeten toegeven om op zo'n schuit te stappen (1x dus Diafani/Olympos, 1x Apella)

Enig kans dat jij in Pigadia bent?

• Dido

Ja, want mijn dametjes (15 en 12) willen minstens 1 keer hun mails “ophalen”. Dat gaat mooi met de “postboot” , de oude Christovalandou, die 3 keer pw uit Diafani naar Pigadia v v vaart.

In Diafani is geen openbaar internet, geen flappentap en geen nederlandse krant te krijgen. Dus eens per week naar Pigadia, en in tegenstelling tot jouw ervaring, kan ik geen genoeg krijgen van deze boottripjes.

Kan alleen niet voorzien op welke dagen…………..

Groet,

Dido

• Ingrid

welk dagen dat maakt toch niet uit??

zodra ik uit nederland weg ben, ben ik ook de dagen kwijt. probeer nog d.m.v. klein vakantiedagboekje bij te houden welke dag het is, want anders is het echt mis.

ik leef dan op de biologische klok, met het ‘dagboekje’ als geheugensteuntje.

in m'n vakantie lees ik nl. geen krant.

Ben in Pigadia van 4-18 augustus.