ja hoor erwin. later!
je begrijpt best wat ik bedoel. het moet wel een leuk forum zijn, alleen wordt er de laatste tijd niet meer normaal gereageerd op een vraag van iemand.
Ik zal ook nog maar een keer reageren Erwin, want ze zullen uiteraard mij ook bedoelen.
Het andere prikbord is wat informeler en de mensen daar hebben nog lol onder elkaar, hier gaat het er inderdaad erg serieus aan toe. Ik heb zelf ook regelmatig serieus gereageerd op vragen Hubert dus het is beslist niet zo dat ik alleen maar rotzooi wil trappen. Ik ben net zo'n grote Karpathosliefhebber als jullie, ik ben er niet voor niets 8 keer geweest nietwaar ? Maar als ik ergens op reageer zijn er altijd mensen (ik zal de namen niet noemen ,en vooral die pas 1 of 2 keer zijn geweest) die het beter weten en af en toe word je daar doodziek van, misschien kan je dat begrijpen.
Op mijn prikbord gaat het er inderdaad wat informeler aan toe. Ik probeer echter wel het e.e.a. in balans te houden. Als er te veel ge-ohaat wordt gaan de berichtjes er af. Dat kwam mij in het verleden ook wel eens op kritiek te staan van de minder serieuze bezoekers.
Zo doe je het dus eigenlijk nooit goed. De 1 vindt het te serieus, de ander teveel gein.
Ik zie het prikbord meer als een gezellige plek waar je ervaringen kunt delen met af en toe eens een geintje. Zie het maar net alsof we op een terrasje op Karpathos zitten onder het genot van een drankje met een gezellig clubje bij elkaar. Ook dan wordt er lol gemaakt en doe je toch bepaalde kennis op.
Dus luitjes, kom gerust op het prikbord van www.Karpathos.nl maar hou het gezellig onder elkaar. Probeer anders eens in de chatruimte af te spreken. Plan een datum en tijd en plaats dat dan op het prikbord. Als iedere liefhebber dan ook inlogt kun je gezellig converseren met elkaar.
wat een stelletje moraalridders zeg, die Fred en Hubert.
Jullie kennen de uitdrukking “de pot verwijt de ketel” zeker niet.
De een reageert ergens met humor op en de ander gaat zitten reageren op die reactie om te zeggen dat die dat niet leuk vind.
Denk nou eens na : sommige mensen genieten ervan dat er gereageerd wordt op nietszeggende reacties -> kijk maar naar Gonnie, Herbert, Tho enz. Gewoon humor die niet op straat ligt, maar op het prikbord staat.
Ik nodig jullie allemaal (behalve Gonnie) uit om hierop te reageren !!!
John, tuurlijk is een prikbord als dit doodsaai zonder humor, maar zodra alle items gevuld worden met onzin is het doel van het forum een beetje zoek, denk je niet? Ik kan in veel gevallen ook grinniken om de reacties, maar de laatste tijd bestonden de replies alleen maar uit onzin en dat is jammer, want zo houdt het forum snel op te bestaan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?