scooters excursies

• tho

herbert moet altijd het laatste woordje hebben..daar zijn we wel achter gekomen.

..en nu kan je wel weer meteen gaan schelden herbert (dombo) ..super kinderachtig van je!!

en dat je mischien meer van de wereld hebt gezien als ik dan boeit me al helemaal niks haha een beetje opscheppen over alle landen die ik gezien heb doe ik niet zoals jij..get a life herbert

..

• herbert

Je begint steeds zelf Tho, ( 6 berichtjes hierboven) maar kennelijk weet je zelf niet eens wat je schrijft !

• Ingrid

Ik heb besloten geen antwoord te geven, omdat het niets meer met de vraag van Suzan te maken heeft. Heeft dus niets met kinderachtigheid te maken.

Blijkbaar wordt het niet gewaardeerd als iemand, die in de ogen van een ander een nieuweling is op Karpathos, genoeg weet over het eiland om een ander te helpen.

Als dat zo is, dan houd ik mijn info voor mijzelf, of zal direct aan de vragensteller antwoorden (indien mogelijk).

• hubert

jammer dat er tegenwoordig geen normale antwoorden in dit forum worden gegeven.

@ Suzan: zoals al eerder gezegd kun je op karpathos vrijwel overal scooters huren, sommige verhuurders verhuren ook fietsen, maar dat is niet aan te raden, aangezien Karpathos erg bergachtig is. Ik heb erg goede ervaringen met Thanassis van MotoKarpathos. Erg aardige vent (te herkennen aan zwarte pet, heeft ie echt ALTIJD op) en goed materiaal. Ik huur er nu al 6 jaar en 1 keer een lekke band gehad, hij kwam met een aanhanger en een nieuwe scooter naar Kira Panagia rijden om alles om te ruilen en me verder een fijne dag te wensen.

In de taxistraat naar de haven in Pigadia (vanaf de grote taxistandplaats naar het water) aan het begin op de hoek zit een hele goede patisserie waar je de lekkerste gebakjes, taartjes en karpathoskoekjes kunt kopen.

De hittegolf is overigens alweer over, maar reken maar dat het in Juli warm is. Het lekkerste eet je overigens bij Orea Karpathos. bijna aan het einde van de “boulevard” waar ook de boot naar Diafani en de excursie bootjes liggen. Veel plezier in Karpathos alvast.

• suzan

Zou ik misschien email mogen weten van ingrid en hubert ofzo

want wil nu echt even meer over weten net zoals excursies enz

en vind het ook jammer dat als je een berichtje plaats dan het dan niet

meer echt over het berichtje gaat wat je gestuurd hebt.

Groetjes suzanIngrid schreef:

>

> Ik heb besloten geen antwoord te geven, omdat het niets meer

> met de vraag van Suzan te maken heeft. Heeft dus niets met

> kinderachtigheid te maken.

>

> Blijkbaar wordt het niet gewaardeerd als iemand, die in de

> ogen van een ander een nieuweling is op Karpathos, genoeg

> weet over het eiland om een ander te helpen.

> Als dat zo is, dan houd ik mijn info voor mijzelf, of zal

> direct aan de vragensteller antwoorden (indien mogelijk).

• Gonnie

Kijk Ingrid, Suzan, Hubert etc., dat is nou precies wat mij ook overkwam. Iemand stelt een vraag, je geeft een antwoord. Daar is het prikbord toch voor? Ik kom overigens al zo'n jaar of tien op Karpathos, maar weet ook niet alles hoor. Probeer wel altijd een antwoord te geven dat relevant is. Maar dan heb je geen humor, kan je niet grappig genoeg zijn, hebben ze weer een of andere flauwe opmerking. En dus……schrijf ik nog maar heel weinig en lees ik verder alles wel hoor!!! En dan zie je steeds dezelfde namen staan, ik meld ze niet maar iedereen weet wie ik bedoel.Een oplossing weet ik er verder niet voor hoor, ja niet meer reageren, dat beviel mij het beste. Maar ja, dan stelt iemand een vraag en je ziet hetzelfde weer gebeuren. En ik ben benieuwd wat deze reactie weer voor lawines aan opmerkingen zal opleveren. Maar heren wees gerust, ik reageer er niet op!!! En Ingrid, als jij op Karpathos bent ben ik er ook, kletsen we daar wel verder onder het genot van…….? Groeten Gonnie.

• Fred

Ik reageer ook al tijden niet meer….. Jammer. Maar hier is een klus voor de webmaster. Die zal het druk (kunnen) krijgen door de berichten van de twee heren te verwijderen. Of deze heren te blokken?

Jammer een prikbord is er voor info. Ook voor een beetje humor ok, maar wat zij doen is gewoon niet grappig meer.

Voor de derde keer jammmer, Karpathos verdient dit niet!

• hubert

Wel jammer dat de heren niet thuis geven op het moment dat er commentaar gegeven wordt. Nu ja, ik heb suzan inmiddesl uitgebreid via email informatie over karpathos gegeven. Humor hoort idd ook thuis op een prikbord, maar zodra de onzinberichten de overhand krijgen, is het snel over met mensen die wel graag informatie willen hebben of geven.

• erwin

Wat een onzin Hubert, ik weet dat jullie altijd bloed en bloed serieus reageren op alles, kennelijk word een geintje of grapje niet gewaardeerd op dit prikbord. lekker saai dus ! ik stap wel over naar het andere prikbord waar het nog gezellig is dus je hoeft me niet te laten verwijderen ik gooi zelf de handdoek wel in de ring, tot jullie grote genoegen uiteraard ! stelletje betweters !!

• Ingrid

Hubert, ook ik heb mijn info over Karpathos al rechtstreeks aan Suzan gespuid