Nieuw boek: Winter op Karpathos

• maria123456/mary

Ingrid heb je voor mij een tip voor chios. Zo een die niet in de reisboeken staat maar die je zelf ontdekt hebt. Maak niet uit waar op het eiland.

Voor degene die vindt dat dit niet hier thuishoort Ingrid zit op dit prikbord en Chios heeft geen prikbord. (behalve bij Henk en daar meld zich nog niemand)

• maria123456/mary

En ter info ik ben gestopt met tellen in 1996 want toen was ik er al 10 x geweest en meer vingers heb ik niet. Heb laatst nog foto's van de eerste jaren bekeken. Wat was het toe leeg. De berg(bij het kerkhof) was nog maar tot de helft bebouwd.

Er waren 4 terrassen :witte stoelen, groene, gele en rode stoelen. En daar waar nu de fontijn staat het openlucht terras en gratis. Was wat we nu een hangplek voor bejaarden zouden noemen. Er stond ook een monumentje. De straten waren nog straten met de bus erdoor rijdend. He ik kan wel alvast beginnen met een boek. De winter ga ik dan over een paar jaar behandelen. Dan wordt het in 4 delen:

Lente, zomer, herfst en winter. Eerst apart uitbrengen en als alle 4 delen klaar zijn 1 bundel. Is dat wat?

• Ingrid

Lijkt wel een griek. haha.. die doen dat ook zo (in elk geval met cd's) Cd uitbrengen en een half jaar later neo ekdosi…. met 1 nieuwe liedje erbij (of soms 2)

• Ingrid

mary, mail mij even prive, dan hoeven we de overige prikkers hier nie lastig te vallen met info over een ander eiland

• maria123456/mary

Dat noemen we handelsgeest. Hebben de grieken uitgevonden danwel goed gekopieerd.

• herbert

Dan maak ik een mooie dvd bij jouw boek Mary,, wat vind je daarvan ??

• maria123456/mary

Fantastisch. Moet je zeker ook het hele jaar blijven?

• Ingrid

Das geen straf.

• maria123456/mary

Ik wilde maar een klein huisje.

Of gaan we een kamp oprichten. Mischien een camping. Dat is er nog niet. Zoiets als eurocamp. Kant en klare tenten of chalets?

Zou daar belangstelling voor zijn?

• Ingrid

niet door mij. in een apartment in Griekenland is eigenlijk al als kamperen, gezien de meestal sobere inrichting