05-05 Proposed Golf Resort inkarpathos.com

• Ingrid

ja, ik heb vorig jaar mijn kids wel eens voorgesteld om een keer te gaan minigolfen daar, maar kreeg enkel te horen dat ‘dat stom’ was…

• Henk

Die hele golfbaan is maar een idee. Zo te lezen op de site is er een Nederlandse projectontwikkelaar van Texel er mee bezig.

Ik denk dat er geen hond op te wachten zit voor zo'n groot complex op Karpathos. Laten ze het maar kleinschalig houden.

Mocht het een mislukking worden dan kunnen ze er altijd nog geiten houden op het grasveld.

• Ingrid

haha,.. als je te hard slaat en balletje heeft wind mee, dikke kans dat ie in zee terecht komt ..

• herbert

Wat denk je van lammetjes Henk ?? ( koteletjes ? )

• Mary

Lekker. Maar jong geitenvlees is ook lekker. Iets minder vet dan lamsvlees maar de koteletten zijn heerlijk.

• Ingrid

jaaaaa. vooral van de BBQ (of grill) jummie! maar dan hoeft het niet persé ðáïäáêéá te zijn hoor. Elk stukje, zolang het geen orgaanvlees of een oog of zo is, is prima.

Schaapjes en geitjes kunnen ook gezellig saampjes. Zie je op de kinderboerderij ook

• jan

Zijn het dan toch de vakantie kiekjes van de fotograaf,weten we gelijk waarom het 14 dagen geleden zo rustig was met de nieuwe fotos op de site

• Ingrid

kan zomaar he, of hij heeft z'n dromen op de kiek gezet… compleet met hotel enz.

als je droomt, moet je het wel goed doen.

• Michelle

Afgelopen september kregen m'n vrienden en ik een lift vanuit Pyles van de burgemeester en die vertelde al over het project. Hij zei dat het golfterrein heel groot zou worden en puur wordt opgezet om toeristen (en Griekse Amerikanen) te trekken. Hij vroeg ons of wij zoiets leuk zouden vinden als Hollanders. Wij zeiden van niet ! Laat Karpathos maar lekker rustig blijven hebben we 'm aangeraden…… Hij vond het zelf ook niets zei hij.