05-05 Proposed Golf Resort inkarpathos.com

• herbert

Hij kan niet alleen niet schrijven maar ook lezen is nogal moeilijk kennelijk want hij interpreteerd alles verkeerd van wat ik schrijf Erwin !

• tho

waarom gaan jullie niet met zijn 2tjes gezellig lekker op vakantie herbert en erwin?

of zoek een site samen waarop je alleen maar op anderen kan zeiken..lijkt me echt iets voor jullie!

of ga gezellig saampies sávonds op msn met elkaar je eigen druk maken over een D of over een T in het woord waaid…als ik *waaid* met een D wil schrijven dan doe ik dat dus lekker:-)

geen erwin of herbert die dat tegenhoud.

Het onderwerp gaat over *Re: 05-05 Proposed Golf Resort inkarpathos.com*

heeft weinig te maken met dat gemekker van jullie.

Of bel elkaar op..en ga discusieren over een D of een T..en nog iets..discusieren zal ik waarschijnlijk verkeerd getypt hebben (boeit me verder niks) gaan jullie 2 maar lekker verbeteren..zijn jullie geknipt voor.

:-)

zo..en nu andere dingen..herbert en erwin..pas op dat je pc niet te warm wordt he met dat weer!!

af en toe 5 minuutjes voor je pc vandaan is beter voor je pc en je geestelijke gestel.

als die er is.

gr

• herbert

Geen commentaar !!

• Ingrid

Tho, niet over opwinden! (moet je ook weer aflopen. Het enige wat zich op moet (laten) winden is een wekker anders KAN ie niet aflopen)

Zo terug naar de Golf Resort… domme vraag misschien, maar waar ligt deze dan?

• jan

Dit zou ik ook niet weten,ben alleen de fotos tegen gekomen op de site van http://www.inkarpathos.com/ ,misschien zijn het wel de vakantiefotos van de fotograaf.Anders aan het terrein en omgeving te zien zou ik zeggen in de driehoek Amopi,Arkasa en de luchthaven

• tho

nee hoor ingrid..ik wind me nergens over op ..maar toch thx:-)

maar even over die foto's op die site ..het ziet er groot uit..denk dat jan ongeveer wel goed zit met zijn locatie.

• Ingrid

dan komen we er vanzelf langs vanaf vliegveld op weg naar Pigadia, denk ik….

• Mary

Ik vraag me af of dit op Karpathos is. Ik denk dat er plannen zijn. Misschien wel van een griekse amerikaan?

• Mary

Er is nog geen golfbaan. Er staat in de tekst proposed. Het is inderdaad nog een plan of voorstel. Kan ook een aanzoek zijn maar voor een golfbaan……..?

Golfen kan je wel op Rhodos 9 holes.

• erwin

Er is wel een minigolf bij Pigadia hi hi, oh sorry ik zou geen grapjes meer maken !