vliegen

• tho

ja klopt ..maar ja ..een tussenlanding is ook niet erg ..mits het maar goed geregeld is verders met overstappen,of alleen even landen..wachten en nieuwe passagiers erbij en dan weer doorvliegen..je hebt geluk dat het nog geen hartje zomer is ..dan is het geen pretje al dat gedoe.

• Mick

Oostende

• herbert

Hoe lang vaar je er dan over Mick ?? het lijkt me een hele onderneming !

• Mick

Het is inderdaad een hele onderneming maar we varen gewoon relaxed, d.w.z. elke dag kijken hoe het gaat en als het ergens leuk is blijven we een paar dagen/ weekje hangen. Dus ik kan niet exact zeggen wanneer we bij Karpathos aankomen. Het plan is om tegen september weer richting het ‘noorden’ te gaan. Het schip heet dus “Freedom” en jullie zijn welkom. Ook Tho…! Ehh, Tho ben jij soms ook belg?

groet, Mick

• tho

dank je mick ,,hahaha en nee hoor ik ben geen belg..ik heb wel 10 km van de belgische grens gewoont maar meer ook niet ..hoe kom je er bij mick?

• Mick

Aan je manier van reageren dacht ik te merken dat je een Belgique was, no offence

• herbert

Misschien z'n I.Q. ??

• herbert

Jij bent toch geen Belg , Mick? ik dacht dat jij uit Alkmaar kwam of is dat een ander?

• tho

idd me ic herbert

• tho

iq dus