vliegen

• Ingrid

Staat toch altijd op het ticket als er een tussenlanding wordt gemaakt?

Ik weet niet beter of ik heb op 4 augustus een rechtstreekse vlucht (net als vorig jaar)

• herbert

Lees maar wat Jana schreef, het gebeurt vaak genoeg dat je pas tijdens de vlucht hoort dat er een tussenlanding wordt gemaakt. Is mij al 2 x overkomen. het maakt ook niet zoveel uit, je bent alleen een uur later op Karpathos.

• herbert

geloof je alles wat ze op het reisbureau zeggen ? beetje naief !!

En ik ga nog niet slapen Tho, ga jij maar lekker om 7 uur je bedje in want je bent nog een kind volgens mij !! vergeet je knuffel niet !!

• Ingrid

Jongens! hou nou es op! het lijkt wel of jullie elke nieuwe topic aangrijpen om elkaar ‘zwart’ te maken

• Mick

Maar lieve Ingrid, het maakt dit forum wel wat minder droog. Ik ben wel met je eens dat er niet gescholden hoeft te worden, maar ik vermaak me soms kostelijk hoor…

groet, Mick

• Mary

Herbert wat hadden we afgesproken.

• herbert

He Mick, gaat het feestje nog door ??

En Ingrid, je moet niet zo serieus zijn, het zijn maar geintjes !

En Mary, hadden we iets afgesproken ??

• Mick

Ja hoor, de boot is bijna klaar voor aktie en half mei vertrekken we naar de middelandse zee via Gibraltar , Balearen, Sicilie, Corfu, en daarna zakken we af naar diverse griekse eilanden. (is nog niet bekend) De mythos staat in ieder geval koud op Karpathos….

• herbert

Van waaruit vertrekken jullie ??

• Mary

Ja, bij het onderwerp carnaval. Toen lukte het je wel.(met moeite)