Maria we willen graag het speciale weten en van wie van de twee.
Vergissing dus Kos i.p.v. Rhodos. Maar hij was daarvoor al lang op Karpathos.
Ik heb 1 jaar alleen maar foto's gemaakt van de mensen als ze aan het werk waren.
zonder dat ze wisten dat ik een foto had gemaakt die heb ik het jaar darna uitgedeeld maar de foto van mike nooit kunnen geven omdat hij daarna niet op Karpathos was en daarna was ik er niet. Maar hij is toch dit jaar pas weer terug op Karpathos? Dus nu heeft hij de foto nog niet. Weet jij waar ik de foto naar toe kan sturen. Of als ik in mei niet naar Karpathos ga kan jij hem dan geven?
Moet de foto nu wel gaan zoeken ligt bij alle ander foto's van Karpathos.
Laat je het even weten? kan geloofik oon naar mijn eigen mail adres
Mary,
Heb je de bewuste foto al gevonden? Ga je deze zelf aan Mike brengen of weet je dat nog niet? Wat ik wel weet is dat Mike (Mixalis) de afgelopen zomermaanden Scala had gepacht van Minas. (Minas kon dus lekker rentenieren, iets wat ie geloof ik 12 maanden per jaar doet.) Waar Mike nu dus uithangt en of hij er komende zomer weer is, weet ik niet. Maar mijn ‘bron’ kende Mike wel (Tis daar allemaal ‘ons kent ons’ en ze vervelen zich nu te pletter.), Kreeg uit mijn ‘bron’ alleen niet duidelijk wat Mike nu doet en of hij nog op Karpathos is. (Deze was iets teveel gefocust op het beeld van mijn webcam. hihi)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?