Scala in Pigadia

• Ingrid

Hallo, ben ik weer.

In augustus was ik op Karpathos en heb daar een wereldvakantie gehad en nieuwe mensen leren kennen.

Maar kent iemand Scala Cafetaria? Het zit (voor zover ik begrepen heb) in/aan de haven en schijnt een van de grotere en betere plaatsen te zijn..

Haha, ik ben daar niet geweest en kan mij ook niet herinneren het gezien te hebben. Grappige is dat ik de eigenaar nu wel ken, maar niet Scala …

• MARY

Scala kan je hier vinden :

als je van de veerboot komt en je loopt langs de haven, dan kom je op een “kruispunt” waar je langs de haven kan blijven lopen of je gaat schuin omhoog zodat je bovenlangs loopt en bij alle hoog gelegen terassen uitkomt.

Op dit “kruispunt” ligt Scala (beneden). Het is inderdaad groot maar beter, zeker niet anders dan overige terrassen.

Dit is de situatie tot september 2003. Maar zal voor je controleren in oktober.

• Ingrid

Bedankt voor de info. Ik weet nu waar je bedoelt, maar kan mij niet herinneren het gezien te hebben. Waarschijnlijk te veel door de omgeviing in beslag genomen. Ik zal volgend jaar beter opletten, als ik mijn gedane belofte inlos door terug te komen.

• agnita

Hallo

Ik ben vrijdag 30 september teruggekomen van karpathos en ik kan je vertellen dat scala er nog steeds zit en dat het er heel gezellig was

groetjes agnita

• maria

Het is maar net wie je bedoelt als eigenaar.

Minas kent zo'n beetje iedereen wel.

Maar degene die dit jaar de tent runde is wel heel speciaal

• Ingrid

Minas bedoelde ik inderdaad.

Nu ben ik wel nieuwsgierig wat er speciaal aan de ‘bedrijfsleider’ van dit jaar is … ;)

• MARY

ja ik ook wel. Een ken ik al jaren, hij heeft bij diverse zaken gewerkt. Hij is even een tijd op Rhodos aan het werk geweest en dit jaar weer terug op Karpathos.

Mike bedoel ik die andere jongen ken ik niet. dacht dat hij Albanees is maar kan ook uit Noord Griekenland komen. Weet ook niet hoe hij heet.

Blij dat er weer leven is op deze pagina. Griekenland .pagina is bijna niet aan te lezen; zoveel berichten.

Groetjes

• Ingrid

Ik ken wel een Mike (Michelangelo, lang en dun met blond, wat langer haar. m'n kids vonden 'm ook erg aardig) bij Archontiko. Geen Griek, maar uit voormalig Joegoslavië (geloof ik, tis alweer zo lang geleden dat ik het niet meer weet! :( )

• MARY

Deze Mike bedoel ik niet. Mike van Scala heeft korte armen en houd een arm een beetje anders. dat moet opvallen. Hij is ook niet echt groot 1.70 m ongeveer en donker haar en donkerder huidskleur.

We wachten op maria.

• Ingrid

Ben de Scala vast een paar keer voorbij gelopen, maar het is mij niet opgevallen. Minas heb ik wel een paar keer gezien en gesproken, ook nog toen ik allang en breed weer terug in Nederland was.

Volgend jaar in de herkansing dan maar. Zal dan beter opletten.