Over iets te melden gesproken, especcially voor Tomasje

• Yeah Right

De enige die hier iets zinnigs te melden heeft is Gonnie. Die schrijft tenminste iets over het eiland en hoe het er nu is.

Wat staat hier verder nou voor leuks op? Dat nodigt toch uit om melig te gaan reageren?

Een Karpathos prikbord zou voor echte fans moeten zijn, maar jullie interesse gaat niet verder dan de bar bij het hotel en wat er allemaal voordelig is op het eiland.

Over zielig gesproken… Ik blijf jullie burgerlijk en bekrompen vinden!

Toedels! Liefs Yeah Right

• thomas

weet niet of je mij bedoeld miss yeah right:S

maar leer eerst eens nederlands schrijven ..en dan met name mijn naam.

en verders ..wat zeur je nou yeah right …ik denk dat ik minder aan het hotelbarretje heb liggen lopen kwijlen dan jij met je jorge daar in je wildest dreams.

en nog iets ..wat je niet leuk vind dat lees je toch dan gewoon lekker niet!!

simpel zat lijkt me

en iets over burgelijk en bekrompenheidt….ja jij kent mij beter dan ikzelf ..heel apart….zoek toch lekker een site meisje waar ze niet burgelijk en bekrompen zijn.

zoo en nu ga ik in vakantieboeken kijken..toedels

• Jana

Mensen, doe ons een plezier ! vecht jullie onbenullige tweestrijd a.u.b. ergens anders

uit;

oproep aan de WEBMASTER, haal ze er af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JANA

• erwin

Over Nederlands schrijven, er staan 3 taalfouten in je stukje Thomas, sorry !!

• Gonnie

Bedankt voor je compliment, ik vind dat er nog steeds te weinig mensen iets over kapathos willen schrijven. Ook op de andere Karpathos sites zie je dezelfde ontwikkeling. Je zou eens moeten kijken op de Kos site en die van Rhodos , dan zie je nog eens een berichten verkeer!! Kom op mensen , deel je ervaringen, laat je enthousiasme spreken en ga niet zitten muggenziften over rare of negatieve opmerkingen. Daarvoor is Karpathos nog steeds veel te leuk!!! Ik ben beieuwd!! groeten Gonnie

• Kyklops

Ik tel er 6

• thomas

en nu blij?

• MARY

Ik ga 7 oktober wil iemand nog iets weten of moet ik iets doorgeven?

alleen leuke dingen. En geen gekissebis. Als ik terug ben vertel ik wel het laatste nieuws. Zal ook wel bij veel resturants het licht uit doen( i.v.m. einde seizoen)

Ga naar Sound of the Sea. Vindt dit een mooie naam.

Gonnie in welke tijd van het jaar kom jij op Karpathos?

• erwin

Weet je waar alle lichtknopjes zitten dan ??

• thomas

heyy veel plezier in sound of the sea he!!

ik ben er eind julie begin aug geweest met me vriendin

ik zou zeggen ..probeer de verse jus d range eens ..ik weet zeker dat je m dan elke ochtend daar drinkt..helemaal vers..supers!

en wat betreft de naam *sound of the sea* je hoord de zee idd vanaf je appartement..als je je deur open hebt staan is dat geweldig ..hou er wel rekening mee,als de balkondeur open staat,werkt de airco niet.

maar ik weet niet of je die nodig hebt in oktober.

in iedergeval doe ze maar de groetjes uit holland daar..en zeg maar tegen miguel dat me oor weer goed is(dan weet ie meteen over wie je het hebt