nog niemand terug.........

• erna

Dag Annie. Het restaurant is bij hotel Parasol zelf. Voorheen kon je daar alleen ontbijten en wat kleine dingen eten, nu is er dus ook een voortreffelijk restaurant. Mocht je in de gelegenheid zijn ga er eens eten je zult zien dat ik niet overdrijf.

• Yeah right

Echte nederlanders! Als het maar goedkoop is en als je maar veel krijgt, BAH!

Waardeer Sophia liever om de persoon die zij is: Een super zakenvrouw, met een hart van goud, die al heel lang met een vast team mensen werkt!thomas schreef:

>

> ja ben net een paar dagen terug van Karpathos..2 woorden o

> nee…3 het was super!!!! één aanrader om te eten..ga naar

> sofia's …heerlijk eten voor niet al te veel ..en als je de

> laatste dag dat je r bent ook nog zegt dat je de volgende dag

> weer weg bent dan moet je eens zien wat je allemaal extra

> krijgt na het eten..:-) o ja en nog iets..sound of the

> sea…een top complex ..volgend jaar zeker weer!!

• thomas

wie zegt dat ik haar niet respecteer als vrouw en om wie ze is ..ik zeg alleen dat ze daar heeeeel gastvrij zijn bij sofía's en ja..hollanders zijn hollanders hé!

dat blijft r toch altijd inzitten.

dus ik snap je gemekker niet helemaal..mag toch gerust gezegt worden dat die mensen bij sofia's heel erg hun best doen om het de mensen naar de zin te maken ..en dat het er toevallig goedkoop is ..ja ik kan ook naar de buren gaan waar het duur is en niet te eten..schiet toch niet op of wel??

• erwin

Is het bij Sofia's wel te eten dan ?? Al jarenlang dezelfde gerechten tot het je strot uitkomt. Bovendien puur commercieel ! niet echt Grieks dus !

• Annie H

Hallo Erna.

Dank je wel voor die tip.

Wij gaan altijd naar Parasol voor een lekkere cocktail in die gezellige tuin.

Wij logeren kortbij. Bij Romantica.

Groetjes Annie H