nog niemand terug.........

• Gonnie

Gaat er niemand meer naar ons geliefde eiland? Is er nog niemand terug? Of is iedereen te moe om nog iets te laten weten? Jammer dat er zo weinig belangstelling is voor dit prikbord. Op de Rhosos en Kos prikborden is het veel drukker. Op het prikbord van Henk v.d. laak is het ook behoorlijk stil, ben benieuwd hoe dat nou toch komt? Wie reageert….. groeten Gonnie

• Jana

Gonnie, ik ben het volledig met je eens, wat een saaie boel!

Ik heb ook al eens verzocht om wat te vertellen over de laatste vakantie.

Kom op mensen, NIEUWE OPROEP; laat eens wat horen.

Aangezien ik dit jaar niet naar Karpathos kan, wil ik gewoon met

een ander mee genieten; stel me niet teleur. JANA

• herbert

Hallo Karpathosfans, ik reageer regelmatig op het prikbord van Henk maar daar is het inderdaad ook erg rustig. Er gaan ook niet zo heel veel mensen meer naar ons eilandje dat merkten we al toen wij er in juni waren, het is er erg stil en de Grieken klagen ook steen en been. De mensen gaan tegenwoordig naar Turkije waar het veel goedkoper is. Maar wij blijven trouw aan Karpathos en z'n lieve bevolking !

groetjes.

• Annie H

Hallo Gonnie.

Wij zijn nog niet terug, we moeten nog gaan en wel over 7 weken. En we gaan voor 3 weken. Heerlijk of niet dan.

Groetjes Annie

• Gonnie

op 10 augustus komen wij aan op Karpathos, daarvoor zijn we nog een paar dagen op Rhodos en op Kos. as. Zondag vertrekken we, dus het wordt nu aftellen….!

• saskia

Beste Karpathos-gangers

We zijn net terug van een weekje Karpathos. Eigenlijk tekort. Wat een heerlijk eiland. We sliepen in Kalimera, een simpel, maar prima appartement. Lekker dicht bij hets strand en bij de stad. We hebben er lekker gerelaxed, gesnorkeld,en het eiland verkend.

Had eerst een beetje verwacht dat er met name veel wat oudere mensen (sorry voor de vooroordelen ;)) naar het eiland zouden gaan omdat er in vergelijking met Kos, Kreta en Rhodos veel minder uitgaansgelegenheden zijn, maar niets is minder waar. Gelukkig geen megaclubs enz als op de andere eilanden, maar toch genoeg te beleven 's avonds. Daardoor ook veel jonge mensen.

Nog een paar tips voor de mensen die nog gaan. We hebben heerlijk gezwommen en gezond op een strandje net na Finiki, ben even de naam kwijt. Veel golven, je kunt een eind de zee in, is erg ondiep en het was er vooral erg rustig. Met name met een auto of scooter kun je er prima komen.

Wij hebben ook erg lekker gegeten op t eiland. Aanraders naast Sophia's place zijn: Parasol, ligt buiten het centrum aan de hoofdstraat richting Romantika en odyssea. Ook hebben we goed niet-grieks gegeten bij anemoussa, naast sophia's place. Een goede iets duurdere griek zit tegenover het gerechtsgebouw in een roze byzantijns gebouw (ben de naam even kwijt). Het is daar redelijk druk, maar je kunt lekker boven op t terras zitten met uitzicht op de zee.

Ik denk dat wij nog eens terug gaan, hebben nog lang niet alles gezien.

groetjes

Saskia Tuenter

• erna

Nee, nog niet terug ,sterker nog ik zit op dit moment op Karpathos. Het is hier weer als vanouds gezellig. Zie weer veel mensen die elk jaar terug komen en ieder jaar komen we tot de conclusie: dat dit een geweldig eiland is. Het nieuwe restaurant bij Parasol is echt een aanwinst. Heerlijk eten, alle complimenten voor Thijs. Voor alle mensen die deze site bezoeken en dan toch nog twijfelen over Karpathos, gewoon doen, het is hier fantastisch.

• j.wolthuis

Wij gaan 25 aug naar Karpathos, en hebben er weer veel zin in!

Het is een mooi eiland, en lekker rustig, houden zou!!!

Dus hoeft het hier niet zo supertoeristisch te zijn vandaar dat we vanplan zijn om hier elk jaar naar terug te komen en weer gezellig naar appela beach dus daar kijken we naar uit gezellige bevolking mooie stranden lekker eten en nog veel meer.

jullie horen het nog wel

• thomas

ja ben net een paar dagen terug van Karpathos..2 woorden o nee…3 het was super!!!! één aanrader om te eten..ga naar sofia's …heerlijk eten voor niet al te veel ..en als je de laatste dag dat je r bent ook nog zegt dat je de volgende dag weer weg bent dan moet je eens zien wat je allemaal extra krijgt na het eten..:-) o ja en nog iets..sound of the sea…een top complex ..volgend jaar zeker weer!!

• Annie H

Hallo Erna.

Waar zit dat restaurant dan wel. Naast of tegenover Parasol.

Groetjes Annie H