welk appartement

  • InVo

    Wat vond je niet zo leuk aan Andreas en Maria, Diana?

    Ik ben 3x in Zephyros geweest en 1x in Garden Villa, maar ik heb goede contacten met Andreas overgehouden.

    Ik overweeg een 5e keer Karpathos aankomende zomer (samen met mijn jongste zoon, die dan 16 is) en Zephyros staat dan uiteraard op het voorkeurslijstje.

    Ik schrok alleen nogal van de prijs voor augustus voor 2 personen voor 2 weken.

    Aan deanderen: Diana wil ver van het centrum zitten, dus Aeolus, Karpathos Village, Astron,

  • Joke2

    Hoi Ingrid,

    Ik dacht dat ze redelijk dicht bij de stad bedoelde met een ‘behoorlijke’ afstand. Zo krijg je de spraakverwarring;)

    Groet,

    Joke

  • InVo

    Ik moest ook even een paar keer lezen, Joke.

    Meestal wil men toch een redelijke loopafstand tot het centrum.

  • Diana

    Er was in Zephyros weinig contact met de eigenaren terwijl we naast de receptie zaten.

    t was niet slacht maar ook daardoor niet top.

    Een paar jaar geleden waren de prijzen in juni redelijk maar vind t nu ook (te) duur.

    Ik wil dichtbij het strand en supermarkt zitten en max 1 km van het centrum.

    Denk dat Aelolos of parasol dan een goede keuze zijn??

    Diana

  • InVo

    Ik denk dat Andreas en Maria je je privacy gunnen juist doordat je een appartement naast de receptie (en het barretje) had. Het was storender geweest (denk ik) als zij om de haverklap een gesprek met je hadden aangeknoopt. Tenminste dat zou ik zo vinden.

    Parasol is wel oké. Een nichtje van mij is hier (alweer) 2 jaar geleden geweest en was er erg over te spreken.

    Even de recensies op Zoover.nl lezen voor een idee?

    Ik denk nog na: Na 4 jaar weer een 11-12 dagen Karpathos of 2 weken rondtoeren over de Peloponessos en West- en Centraal Griekenland.

    Gelukkig is het nog geen augustus!