staking

• Arthur en Dineke

(:D(:D DE REIS GAAT GEWOON DOOR !!!!!!!!!!!!!!!!!! ER WORDT DUS NIET GESTAAKT HOOR IK NET VAN ARKE !!!!!!! PFFFFFFFFFFFFF

• Arthur en Dineke

Werd net weer gebeld dat zij toch maar de touroperator gaan bellen pfffffffffffff , omdat wij om 11.30 aankomen en het dan toch al zo kan zijn dat zij al staken :X

• W.

Ik hoop voor jullie dat het gewoon doorgaat maar ik vind het wel triest dat julie zelf moeten uitzoeken of een vlucht doorgaat als je bij een reisorganisatie hebt geboekt.

• W.

Ik denk dat je geluk hebt als de aankomst op Karpathos voor 12.00 uur lokale tijd gepland staat

http://www.ed.nl/economie/alg/article8667993.ece

• Arthur en Dineke

Hallo Will ,

het reisbureau wist idd van niets en vind ik ook beetje slordig ! Word toch nog zometeen teruggebeld , omdat zij het toch kiele kiele vinden dat wij om 11.30 landen en de staking om 12.00 uur begint :S ! Maar het lijkt wel alsof wij niet op vakantie mogen, eerst hadden wij geboekt voor Kokkari ( Samos ) voor 13 mei met mijn schoonvader erbij , maar moest ik annuleren omdat hij niet mag vliegen ivm zeer vergroote aorta waar hij binnen 4 wkn aan geopereerd moet worden ! Dus toen snel een last-minute kunnen boeken voor ons tweetjes en nu dit weer :( En hoorde ook net dat de weersvooruitzichten niet al te goed zijn ( misschien mogen wij gewoon niet naar Griekenland ! )Heb nu zoiets als zij twijfelen bij de touroperator bied ons dan maar iets anders aan voor morgen iplv Griekenland !

• W.

Jullie gaan natuurlijk op vakantie , hooguit met wat vertraging als je pech hebt. En wat het weer betreft, dat zal wel meevallen, de verwachte temperaturen pakken altijd een paar graden hoger uit als je lekker in de zon zit, en de geur, de zee, de geluiden en het landschap is er gewoon ,of het nou 25 of 30 graden is.

• Arthur en Dineke

Ja heb je helemaal gelijk in (:D, zou het ook erg vinden om niet naar Karpathos te gaan want het lijkt mij een schitterend eiland ! Het reisbureau heeft net trouwens weer gebeld en die zeiden dat wij toch misschien geluk hebben ivm vertrek en landingstijd !

• Arthur en Dineke

En ben net gebeld dat wij eerder gaan vliegen , nu om 5.15 :) ipv 6.30

• W.

Zo zie je maar, duurt je vakantie nog langer dan je dacht. B)

• Byrd

Mooi. Volgens mijn app Schiphol moet je dan zijn in:

- Hal 3

- Gate D62

- Balie 20

Alles onder voorbehoud en natuurlijk bij aankomst op Schiphol nog even checken.