beste mensen
mijn vrouw en ik willen in sept naar Appartementen Pigadia Bay nu had ik een vraag je
zijn alle app met uitzicht op zee graag zou ik dat willen wetenvan die er ooit geweest is of die er bekent is
met vr gr hans
Beste Hans,
Pigadia Bay is mijn favoriete plek als ik in Pigadia ben. De ligging is goed want alle voorzieningen zijn op loopafstand en je rolt als het ware zo de terrassen op. De appartementen hebben deels uitzicht op het voetgangersgebied en deels op het zeefront. Het uitzicht op de baai is schitterend. Vooral het bovenste appartement op de hoek aan de boulevardzijde kan ik je aanbevelen. Het voordeel van de appartementen aan de straatzijde is dat je geen overlast hebt van geluid van de boulevard. Bij het boeken moet je dus je voorkeur aangeven.
Nooit in Pigadia Bay gezeten ,maar wel jarenlang ertegenover!!!
Fantastische plek, dichtbij het strand en aan de rand van het stadje, dus vlakbij alle restaurantjes,winkeltjes, terrassen etc. Misschien iets drukker dan andere hotels,appartementen, maar dat heb ik nooit als bezwaarlijk ondervonden. Heb wel eens mensen gesproken die het niet zo schoon vonden, maar over het algemeen was men tevreden.'t Is wel een van de goedkopere appartementen, dus verwacht geen luxe!!
Dolphins, Pigadia Bay en Manos Plaza liggen aan de boulevard en centraal (tussen de havenhoofden). Alle drie complexen hebben appartementen met schittterend uitzicht op de baai. Dan is er nog een serie hotels die centraal liggen maar iets stadje inwaards of iets verderop de boulevard. Ik kan niet beoordelen in hoeverre deze allemaal een schitterend uitzicht hebben.
NB Hotel Atlantis en hotel Sunrise vallen de in de categorie iets verderop boulevard. Ik zou even googlen om te beoordelen of deze 2 interessant voor je zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?