Wat is hier gaande??

• Vera

een virusje of wat?

• InVo

mwah… een spambot waarschijnlijk.

werk voor de moderator/webmaster (indien aanwezig -op de achtergrond- op dit prikbord)

• herb

Waar hebben jullie het over ???:S

• InVo

nou, wat dacht je van het enorme aantal nieuwe berichten in een aantal threads?

Zoiets is in geen jaren meer gebeurd hier.

Denk dat de moderator/webmaster (voor zover aanwezig bij die prikbord) een inlogverplichting moet opnemen net als bij het prikbord Griekse taal en Griekse muziek.

Of een controlegetal laten invullen als men, zonder inlogverplichting, een bericht wil plaatsen.

• Byrd

Dat controlegetal is er al. Het maakt mij niet blij. Het onderscheid tussen i,l ,1 en tussen o,0 is vaak niet duidelijk wat het plaatsen van een bericht belemmert.

Overigens onze grappenmaker neemt gewoon de tijd en plaatst 1 voor 1 zijn ontoegankelijke kinkjes. Hij begon al vanochtend vroeg. Laat hem maar uitrazen.

• Byrd

Een andere lolbroek Herb.

• herb

Ik snap hier echt helemaal niets van maar ben ook een ouderwetse digibeet.

Over elke grappenmaker hebben jullie het eigenlijk ?

• dido

Hoewel voor internet-democratie, zou enig ingrijpen (oeps, beetje bezwaard woord) op zijn plek zijn.

Lastig lezen wat oud/ nieuw is, momenteel.

• InVo

Ik klik de links dus echt niet aan, ondanks mijn aangeboren nieuwsgierigheid (;))

Je weet nooit waar je terecht komt, of wat deze ‘link’ -voor ons normale mensen- met je computertje doet. Brrrr.

Ik heb een bericht gestuurd aan de beheerderd (via contact). Eens zien wat dat gaat opleveren.

• Byrd

Aanklikken moet je inderdaad niet doen. Dat is puur op eigen risico.