(Naakt)stranden

  • Dirk

    We hebben na enkele malen Kreta en een keer Lesbos dit jaar voor Karpathos gekozen,mede door de prachtige stranden die we op foto's zagen.

    Op Kreta zag je veel dat op de stranden vaak een hoek(je) van het strand gebruikt werd door naturisten. Is dit op Karpathos ook zo ?

  • InVo

    Hoi Dirk

    Deze vraag is al een paar keer eerder voorbij gekomen. In iets andere bewoording uiteraard.

    Door middel van de zoekfunctie vond ik de volgende vijftien reacties:

    http://karpathos.startpagina.nl/prikbord/search.php?1051,search=naaktstrand,author=,page=1,match_type=ALL,match_dates=0,match_forum=1051,match_threads=0

    Hopelijk beantwoordt dit je vraag.

  • MM

    Ja hoor Dirk

    En als je ergen privestrandjes tegen komt dan bedoelen ze afgelegen stranden waar bijna geen mensen komen.

    Niet iemands prive-eigendom

  • drekes

    Op de ‘uiteinden’ van een strand wordt er wel regelmatig naakt gezonnebaadt.Het zou mij niet opgevallen zijn,mocht er dat ene koppel op het Pigadiastrand aan de elektriciteitscentrale,niet geweest zijn die mijn aandacht trok door hun onnatuurlijk en nerveus gedrag,toen ik op een 50-tal meter van hen kwam..Mij stoorde het echt niet,want wat maken een paar schaamhaartjes meer of minder uit.Wat mij meer stoort zijn de mensen die op een overvol strand topless paraderen met een koordje en miniem driehoekig stukfje stof tussen de benen en dan opmerkelijk lenige posities aannemen..

    PS:een mannelijke nudist die zijn tent opslaat is gelukkig verboden,want dat zou mij wel storen…>:D<

  • Byrd

    :)

  • W.

    mensen die op een overvol strand topless paraderen met een koordje en miniem driehoekig stukfje stof tussen de benen en dan opmerkelijk lenige posities aannemen

    Deze mening deel ik met je, zeker als het mannen zijn. :D