Vlucht gegevens

• Jan

Hallo,

in oktober willen we met sudtours of sunweb naar karpathos, nu zagen wij bij deze aanbieders staan dat het vliegtuig op donderdag's vertrekt om 5:30 met Transavia. Weet iemand of deze vlucht normaal gesproken rechtstreeks is of dat er nog ergens een tussenlanding is.

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

Groet, Jan

• Jan,

Hallo, Jan .

De laatste 5 jaar dat ik naar Karpathos ben geweest, ongeveer de laatste week van september en de twee eerste weken van oktober hadden we normaal een rechtstreekse vlucht heen en een tussenlanding op Kos of Rhodos op de terugvlucht.

Alleen een keer kan ik mij herinneren dat we bij de heenvlucht een afgebroken landing hadden vanwegen een laaghangende donkeren wolk boven de startbaan en door zijn gevlogen naar Kreta voor ongeveer twee uur toen de lucht weer helder was boven Karpathos zijn we daar alsnog geland met ongeveer 2½ uur vertaging.

Met vriendelijke groet, Jan.

• hodl

Wij hebben onze boekingsgegevens al binnen voor sept/oktober met een tussenlanding op Kalamata. Ik weet niet of dat op de heen- of terugreis is.

We hebben wel vaker een tussenlanding gehad in het voor- en naseizoen maar nog niet op deze plaats.

• Dido

Beste Jan,

Dat is de best mogelijke vlucht (heen in ieder geval).

De laatste keer dat we die hadden (2009) was rechtstreeks en we haalden in Pigadia de boot van half negen ! (uurtje positief tijdsverschil) naar Diafani. 10 voor 4 op Schiphol en om 10 uur bij Anna aan de metrio !

Terug hebben we inderdaad ergens mensen opgehaald, zeker niet op Kalamata, maar kijk even naar de andere bestemmingen van je operator op die dag, dan krijg je een mogelijke indruk.

Groet,

Dido

ps Begin October wel eens 40 graden meegemaakt, 's nachts 28, pffff.

• Ton

Wij gaan woensdag 24-8 met Arke en hebben een ussenlanding op Kos of Rhodos.

Gr. Ton

• jjohn

Hoe weet je dat Ton? vlgs Arkefly zijn de vluchten op zijn vroegst in februari duidelijk en is er nog niets bekent.

Groet,

John ;)

• Jan

Heren bedankt voor jullie informatie, ik had gehoopt dat het rechtstreeks zou zijn voor de heen en terugreis, maar waarschijnlijk is dat dus niet zo.

Bedankt voor jullie info.

Groet, Jan

• Ton

jjohn.

Toen wij de reis boekten gaf men aan dat er rekening moest worden gehouden met een tussenlanding op Kos of Rhodos.

Probeer het maar uit.

Gr. Ton

• jjohn

Dank je Ton.

Wij hebben via internet geboekt. Ik heb daarom contact opgenomen met Arkefly maar die wisten nog niets.

Wij hebben nog nooit een tussenlanding gehad maar van die woensdag kan ik me wel voorstellen dat hij er gaat komen. Ach, we komen er toch wel, het is alleen jammer van de tijd en het ongemak.:D

Groet,

John;)

• Gilios

Vluchttijden zijn altijd onder voorbehoud,hoe langer van tevoren,hoe groter het voorbehoud. Ook met de mededeling om rekening te houden met een tussenlanding houdt de reisorganisatie een slag om de arm om gezeur achteraf te voorkomen. Een reisorganisatie en een vliegmaatschappij kunnen in sommige gevallen wel dezelfde naam hebben,de reisorganisaties hebben niets te zeggen over vliegtijden en - routes.