Kala Christougenna

• InVo

• byrd

Ha weer actie op deze site. Goed dat je er bent Ingrid. Prettige kerst en gelukkig nieuw jaar.

Paul

• InVo

ben er wel vaker, Paul, maar het nogal suf hier.

Vast iedereen in winterslaap of druk met het zoeken van een zomerse vakantiebestemming

(wij zijn er bijna uit. wordt weer geen Karpathos. twijfel is voor West Kreta en Sicilië)

• byrd

Hoi Ingrid,

Italie is een goede bestemming. Mijn favoriete bestemming is Napels, Capri, Amalfi kust en Rome. Superieure cultuur en landschap. Daar kan weinig tegenop op wereldschaal al weet ik dat niet alles ideaal is. Sicilie heb ik wat minder gevonden wegens armoe en maffia. Maar misschien zie jij dat anders. Daarnaast is Florence, Sienna en San Gimignano ook niet slecht te noemen. Of wat denk je van die unieke Cincque Terra of Milaan-Venetie met Dolemieten? En weet je overal kun je echt goed eten. Kreta is natuurlijk ook niet slecht.

Paul

• InVo

Ben het met je eens v.w.b. Italië, alleen doen de prijzen mij nogal schrikken.

Kreta ten westelijk van Chania is absoluut niet te vergelijken met het toeristische Chersonissos, Rethymno, enz. Daar heb ik mijn oog laten vallen op twee, betaalbare, mogelijkheden.

• byrd

Zeer goed optie. Gebied ten westen van Chania is aantrekkelijk. En Grieken zijn veel meer open dan Italianen wat voor vakantie alleen maar een plus is.

• Herb

Mongolie is ook mooi !(:P)

• InVo

Goede reis, Herbert.

• byrd

Houd ons op de hoogte Herb.

• Herbie

Doe ik Paul, en de beste wensen voor het nieuwe jaar !