Naaktstrand apella beach

• MarcelP

We gaan 21 augustus naar Karpathos.

Hopelijk lekker genieten van zon zee en ….

Klopt het dat er op het apella beach een gedeelte is voor naakt zonnen?

alvast bedankt,

Marcel

• erwin

Dat worden hele rode verbrande billetjes dan !;)

• Lipo

http://www.panoramio.com/photo/5044281

• jjohn

Je hebt op Apella twee stranden. Het grote strand waar je aankomt en aan het eind van dit strand, voorbij een rots in zee, een kleiner strand waar blijkbaar ook naakt gerecreëerd wordt.

Groet,

John;)

• InVo

Er zijn genoeg (kleine en afgelegen) strandjes op Karpathos waarop naakt wordt gerecreëerd (ook door Grieken. Als die maar even het strand voor zich alleen hebben, gaat alles uit)

• herbert

Het lijkt me niet echt gezond om naakt te zonnen, het kan in augustus soms 40 graden zijn.B) je verband dan levend !

• InVo

Zonnen is alleen gezond als jehet verantwoord doet en je goed en regelmatig insmeert (met een goede beschermingsfactor)

Geheel naakt of enigszins bedekt met texiel maakt niet zoveel uit.

Naakt scheelt je 's avonds het spoelen en wassen van je zwemkleding en je wordt egaal bruin, dus geen strepen (alleen tussen de huidplooien ;))

(naakt recreëren is niet mijn ‘ding’. Er mag best iets te raden over blijven, vind ik B))

• MarcelP

ja, er zijn geen parasollekes geloof ik. Maar die kopen we de 1e dag wel.

Wij gaan ieder jaar naar de zon, Egypte, Griekenland enzo.

Bijna nooit verbranden wij, omdat we het altijd rustig opbouwen en goed smeren.

De blote billekes worden dan wel wat extra gesmeerd, >:D<

In iedergeval bedankt voor de tips.

Marcel&Nanny

• Janny

Ingrid naakt zonnen is ook niet mijn ding, maar ik denk dat je het voor jezelf doet en niet voor een ander. ;)