vluchttijden

• koperdraathetty

judith Schreef:

——————————————————-

> Weet iemand de vluchttijden naar Karpathos.(zowel

> heen als terug) We gaan van vrijdag 21 mei tot en

> met vrijdag 28 mei en vliegen met Arke

> fly…..alvast bedankt.

Hoi je moet kijken bij de reisorganisatie wanneer je gaat vliegen. Meestal vliegen de vluchten in de nacht.Dus niet slapen maar op resi naar schiphol . meestal vlieg je omstreeks hal vier in de nacht. je kan op de site van de luchthaven bekijken hoe en wat.

prettige reis.

hetty

• Yannis

Sorry Hetty,dat ik zo laat reageer met de vraag hoe laat vertrekt het vliegtuig vanaf Schiphol naar Karpathos. Het tijdstip is op vrijdagmorgen om 05.25 uur. Vanaf Karpathos s'morgens 11.00 uur Griekse tijd aankomst op Schiphol is om 14,15 uur Nederlandse tijd. Judith schreef ca: 04.00 uur dat is een beetje te vroeg,waarom ? Voordat Arke de vluchten op vrijdag van Transavia overnam vlogen mijn vrouw en ik met Transavia en zij vertrokken allle vrijdagen s"morgens om 04.30 uur dan was je nog eerder in je hotel of appartement , wij hadden een keertje windje mee en moest de piloot gas terug nemen anders waren wij te vroeg op Karpathos,want om 09.00 uur Griekse tijd ging de luchthaven pas open. Maar ja als alles goed gaat dan begint de vakantie goed. Jullie een prettige vakantei gewenst. Yannis 6-5-10.

• rinie

hallo Judith,

Mijn vrouw en ik vliegen vrijdag 14 mei met ArkeFly vanaf Schiphol, vertrek 5.25 uur !!

Vrijdag 28 mei vliegen we terug, vertrek karpathos om 11.00 uur.

Alvast een zonnige vakantie,

groet, Rinie