Hallo Nemea.
Sinds kort heb ik een Laptop en ik lees nu deze berichtjes over geluid overlast op Karpathos
Mijn vrouw en ik komen vanaf 1994 op Karpathos toen stonden de restauranttenten nog langs het water .
Ja toen was het redelijk rustig,er zij veel restaurants er bij gekomen hetis gewoon uit proberen en laat je verrassen.
De Hotels en appartementen moet je niet in het centrum zoeken als je van je rust houdt.
De weg van het centrum richting Aperi daar liggen de meeste Hotels en Appertementen..
Bij het busstation naar boven dit is een aardige klim ligt Hotel Olympic en Seven Stars dat ligt redelijk rustig.
Ook rustig is App: Zephyros Village, en verder Hotel Miramare Bay,Electra Beach.,
Boven genoemde daar hebben wij gebruik van gemaakt,met goede ervaringen.
Wij gaan eind Mei voor de tweede maal naar Astron Princess maar dan niet aan de weg zijde maar aan de zijde van het zwembad.
App.Parasol,Hotel Romantica Hotel Bleu Bay en nog een aantal zo richting Aperi liggen allemaal aan de weg.
Er is een groot Hotel vorig jaar geopend en er is en groot Hotel in aanbouw dus het wordt alleen maar drukker.
Heb je nog vragen laat het mij weten dan probeer ik een antwoord te geven. Groetjes Jan.