Dringende oproep Animal Welfare Karpathos.

  • Bob en Monica

    Alf en Robin die daar via de vereniging veel aan dierenhulp doen, zijn door de kittenmelk heen.

    Als jullie nog een gaatje in jullie koffer open hebben……?

    De kittenmelk kun je krijgen in flesjes of in poedervorm. De laatste kan ook in de handbagage, is langer houdbaar, maar wel wat duurder.

    Jullie kunnen het afgeven bij de foto/cd-shop van Nikos Alexiou met broer en zus in de eerste straat boven de boulevard vlak bij het plein.

    Namens de dierenhulp daar: Hartstikke bedankt!

  • Anneke.

    Hoi Bob & Monica,

    ik ga aanstaande vrijdag naar Karpathos en zal wat kittenmelkpoeder meenemen.

    maar in welke plaats kan de cd shop vinden?

    groetjes, Anneke

  • Bob en Monica

    Anneke, alvast bedankt!

    De cd-shop is in Pigadia. En een fijne vakantie!

  • Anneke.

    Ok, die cd shop moet ik kunnen vinden, die staan toch altijd al op mijn programma, verkoop deze ook Griekse muziek?

    ik zal iig een busje poedermelk langs gaan brengen.

  • Bob en Monica

    Hallo, Anneke,

    Ik heb je een mail gestuurd over de cd-shop.

    Gr. Monica.

  • Anneke.

    Er is 750 gram melkpoeder (bijna) onderweg.

  • hodl

    Hou er rekening mee dat de invoer van goederen van dierlijke oorsprong (waaronder ook melk) in principe bij wet is verboden, boetes zijn niet misselijk. Toeristen worden hiervoor middels afiches op de luchthavens gewaarschuwd.

    Lees ook dit artikel…

    KLIK HIER

  • Bob en Monica

    Voor de mensen die kittenmelk/poeder meenemen: EUXARISTO, BEDANKT!

    We gingen ervan uit dat, als melkpoeder voor zuigelingen in de handbagage mag, dat ook voor kittens geldt.

    Verschillende instanties die we hierover gebeld hebben vonden het een goede vraag, maar wisten het antwoord niet.

    Er wordt gecontroleerd bij vertrek en van Beveilging Schiphol mag het wél in de koffer. Dit geldt ook voor Griekenland.

    Onze excuses voor eventueel veroorzaakte overlast!

  • herbert

    Gewoon meenemen, er wordt nooit gecontroleerd , het is per slot van rekening voor een goed doel !!

  • Anneke.

    ik heb de melkpoeder nu bijna 2 weken geleden afgeleverd, ging allemaal goed.

    ik hoop dat de kittens er van genoten hebben